21 Ocak 2010 Perşembe

Başkasını Seviyorum


Herkesin hayatında nereye gideceğini bilmediği ilişkiler olmuştur.İleri gidemezsiniz , geri alamazsınız. "Anı yaşayalım" dersiniz o da olmaz. İşte tam o anda karşınıza biri çıkar kurtarıcı gibi ona tutunmak istersiniz...

Başkasını seviyorum; 40'lı yaşlarına gelmiş akıllı ,mevki sahibi günümüz erkeği Yavuz'un başarısız ilişkilerden sonra en kendisine uygun gördüğü Hande ile evlenmesini bu mantık dolu evlilik sırasında Televizyon yıldız Aylin'e aşık olmasını anlatıyor.

Kitabın kapağında yer alan "Bu gerçeği, bardağı uzatırmısın der gibi söylemiştim" cümlesi, kitabın neden çok satanlar listesinde olduğunu açıklıyor sanırım. Kadın ,erkek herkes kendinden birşey bulma ümidiyle kapıyor kitabı...

Bence "Başkasını Seviyorum" ortalama bir kitap. Günümüz ilişkilerini güzel ele alsa da, Yavuz'un doyumsuzluğu dışında pek fazla birşey dikkatimi çekmedi...

Yine de okumak isterseniz kitabı kendi ilişkinizi ele alarak okumayın keyfiniz kaçabilir :)

Bir AŞK daha sona eriyordu, kendi meşrebince, kendi nedenleriyle ve yine ihanetle...

4 yorum:

  1. icimde bi heyevan uyandirdi merak ettim bu kitabi okumaliyim....

    bu arada benim link degisti onun icin de yeni kayitlarimi görememis olabilirsin. yenisi:

    senawantsmorefashion.blogspot.com


    =*

    YanıtlaSil
  2. Kapağı görür görmez, içimde hıçkıra hıçkıra ağlama isteği uyandıran bi kitap.Nedenini hiç bilmiyorum... Ama yazdıklarından sonra okuyamam sanırım (:

    YanıtlaSil
  3. blogun cok güzel :)
    http://purchaq.blogspot.com/

    YanıtlaSil