24 Ocak 2010 Pazar

Hello Kitty Netbook Case


Geçen ay Kendime Çantamda taşıyabileceğim, istediğim an internete bağlanabileceğim LG marka bir netbook almıştım. Kendime yazı yazmak için motivasyon hediyesi diyelim :)

Herşey iyiydi, güzeldi minik bilgisayarımla çok mutluyduk ancak bilgisayarım devasa çantalarımın içinde çiziliyordu. Bende bu yüzden bir koruma kılıfı almaya karar verdim, ancak koca istanbul'da güzel, sevimki bir kılıf bulamadım. Bu yüzden kendimi E bay'in sihirli dünyasına attım ve bu güzeller güzeli Hello Kitty'li kılıfı buldum.

Ürünün gelmesi 25 gün gibi uzun bir zaman alsa da değdi. Yumuşacık ve çok cici. Bunun dışında fiyatı son derece uygun.Kargo dahil toplam ödediğim para türk parası olarak sadece 18tl. Sizde almak isterseniz satıcı Burada

Zaten Kızlar için Hello Kitty Dedin mi akan sular durur di mi? :) Satıcının dükkanında farklı renk ve karakterler de mevcut bir göz atın derim.

Gününüz Güzel Geçsin...

8 yorum:

  1. canım böyle renkli yumuşak kılıflardan teknosada görmüştüm onlar da güzeldi ve senin aldığın fiyatla kıyaslanamayacak kadar pahalıydı..
    ben de çok istedim almak ama tutma yerleri de olsaydı keşke bunların..

    YanıtlaSil
  2. Miacım çok güzel ben de netbookumu alırken baktım cicili bicili bir şeyler ama bulamadım sihay bir kılıf aldım.Ama bunu görünce bayıldım:))

    Güle güle kullan şekercim;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller :)
    zeynepin dediği gibi tutma yerleri olsa keşke

    YanıtlaSil
  4. yaww alsammı almasammı arada kaldımm ama bayıldımm o kesinn

    YanıtlaSil
  5. Zeynepcim; bende baktım heryere hiç beğpenmediğim kılıflar 40 lira falandı bu kesinlikle daha uygun ve güzel ama haklısın tutma yeri olsaydı daha kullanışlı olurmuş.

    Yıldız'cım teşekkür ederim tatlım. Netbook için kılıfta pek bulunmuyor ne yazıkki hepsi notebooklar için .

    Fotoğraf penceresinden ; Tutma yerleri olsa daha çok severdim bende ama en azından çantada çizilmiyor :)

    Kokosh : Ben kefilim kalitesine:) Tek sıkıntı çok uzun zamanda geldi

    YanıtlaSil
  6. yaa bu hello kittyler bana göre kill me kitty oldu
    ben sevemedim bunnarı :/

    YanıtlaSil
  7. Vintage peony :9 Çok güldüm tatlım ya bende bayılıyorum nedense hala 5 yaşında çocuklar gibi kittyli birşey bulduğumda dayanamayıp alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil