22 Ocak 2010 Cuma

Jack Bauer'dan Neyim Eksik ?


Otobüste camdan yağmuru izliyorum "şimdi nasıl yürüyeceğim eve, off çok soğuk" diye düşünceler almış yürümüş kafamda. Telefonum çalıyor... Yaşasın arayan babam ;

-Kızım nerdesin? alayım seni kapıdan.

-Tamam 09 dan geleceğim.

Telefonu kapatıyorum. Yanımdaki çocuk tuhaf tuhaf bakıyor bana. 09 ? hmm bu kız ne olabilir, sivil polis, gizli ajan, terörist ???

Önce size açıklayayım; Bizim sitenin 3 tane giriş kapısı var. Bu kapılardan en çok kullandığımız kapının adı 09. Dışarda bi yerde tamam 09 da buluşalım falan diyince çok tuhaf oluyor.

-Evet Mia saatlerimiz ayarlayıp ,09 adlı gizli kapıda buluşalım.

-Pekala dostum.

-Mia?

-Evet ?

-Tanrı yardımcımız olsun!


Her 09 dediğimde böyle triplere giriyorum. "Çok önemli bi kişiyim oğlum ben. Şu an istesem bu otobüsü havaya uçururum öle acayip bi hayatım var yani, sen ancak okula git gel böyle haha" diye manyak düşüncelere dalıyorum :)

Küçüklüğümde de çok hayalpereset bi çocuktum. Hani herşeyden gaza gelen çocuklar vardırya aynen öyle. Şu an uzaylılar bizim salona inse deseler "Mia seni gezegenimize götüreceğiz üzerinde deneyler yapıcaz" falan hiç direnmem, kendim atlar giderim.

Bana deli mi bu kız diyeceğinize bi düşünün bakalım küçükken ne olmak isterdiniz? Polis,ajan, kovboy, ninja... Hiçbiriniz iş geliştirme uzmanı olmanın hayalini kurmadınız eminim ki...

-Büyüyünce ne olacaksın Eren?

-Eee iş geliştirme uzmanı olacağım , kariyer hedeflerimde bu ilk sırada. Daha sonra Uluslar arası bir firmada genel müdür olmak istiyorum!

Böyle olmaz. Çocuğa sorarsın ne olmak istiyorsun diye, sana "Astronot" olmak istiyorum der.

-Gideceğim uzayda takılacağım, kafama da o koca kaselerden takmayı planlıyorum harika olacak hayatım, harika!!!



Bana biri şu an dese "Mia gizli bir görev için seni Çin'e göndereceğiz" koşarak giderim valla...

Ne zaman büyüdük, ne zaman hayallerimizden vazgeçtik bilmiyorum...

Geleceğin Jack Bauer'ı olabilirim iddialıyım!

Hatta belki öyleyimdir siz bilmiyorsunuzdur :))

9 yorum:

  1. Miam bayıldım yaaa yine çok güzel yazmıssın.

    09 kod numaralı,mia kod adlı operasyon görevlisi :):):)

    Ajan mia =) sevyrm senı cnmmm bnmmmm

    YanıtlaSil
  2. Alemlerin içindeki alem Mia:)))

    YanıtlaSil
  3. astronot doğru cevap hihih,evet o çocuk benim:)şimdi bırak astronot olmayı yükseklik korkusu yüzünden 9.kattan aşağı bile bakamıyorum ,ama o zamanlar çok ciddiydim bu konuda hihiihihihi:)))

    YanıtlaSil
  4. Uğurhancım; Boiver bırak bu hayatı gel maceradan maceraya koşalım :)

    Yıldızcım; Ama sen ne olmak isterdin küçükken sende söyle :)

    Duygu ; Ne var bu uzayda anlamıyorum bütün çocuklar astronot olmak istermiş :) Boşver iyidir ayağını yere basması çıkma o kadar yükseklere :))) Öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. hayalperestliğine yıllarca tanık olmuş birisi olarak, yazdıklarına hiç şaşırmıyorum canım:D esrarengiz bi olaya karşı koyamazsın biliyorum :))

    Merve Ispartalı

    YanıtlaSil
  6. Miacım ben küçükken dublaj sanatçısı olmak isterdim:))

    Buradan harika bir ses tonum var gibi düşünme,harika ses tonum varmış gibi yapabilirim ama:))

    YanıtlaSil
  7. Bayan Mia 09 da koordinatları benim bloga ayarlayın.Mim yüklü kamyonu kuzey batıya doğru hareket ettireceğiz. :)

    YanıtlaSil
  8. '' harekete geçmek için taLimat bekLiyoruz..''

    YanıtlaSil
  9. Mervecim haklısın tatlım en iyi sen bilirsin ne denlihayalperest olduğumu :)

    Yıldızcım ne güzel bir hayalmiş bana şimdi söyle şimdide olmak isterim bak :D ama tek seslendirebileceğim karakter küçük bir oğlan çocuğu olur eminim :)

    Fd; kOordinatlar doğrultusunda gttim baktım birde ne göreyim ben o mimin 100 soruluk olanını yapmışım yazacak bişi kalmamış :))

    Papaz herzaman pilav yemez ; ne uzun nickmiş yaz yaz bitmedi papaz diyeyim en iyisi :) Talimatları gizli mail adresinize yollayacağım ancak 10 dk içinde kendini imha edebilir :))

    YanıtlaSil