31 Ocak 2010 Pazar

Kalk Kız Oturmaya mı Geldik?


Bazıları düğünleri nişanları pek sever...Hatta düğün olsa da oynasak biraz diyen arkadaşlarım mevcut... Benim çok alakam yok böyle olaylarla hatta ilerde evlenirsem İtalya'da falan evlenip bütün bu gürültü patırtıdan yırtmayı planlıyorum :)

Dün gece dayım nişanlandı... Ailemiz çok çok büyük olmadığı için çok fazla düğün dernek görmüşlüğüm yok bu yüzden düğünlerde, nişanlarda ne olur ne biter pek bilmem :)

Daha önce Şu Yazımda oynayamadığımdan bahsetmiştim. O zamandan bu zamana pek bir şey değişmedi hala dans konusunda pek yetenekli sayılmam.Üstüne üstlük Gelin adayı kızımızın "bale ve modern dans öğretmeni" olması benim yeteneksizliğimi iyice gün yüzüne çıkardı...

Nişan Büyük kulüpteydi...Tam benlik dedim...Züppeliğimden değil... Tam benlik çünkü Büyük kulüpte oynanacak bir ortam olacağını zannetmiyordum... Beklediğim şey biraz jazz belki biraz slow yabancı parçalardan oluşan bir repertuardı...

Yanılmışım :)

Anladımki dünyanın en aristokrat mekanında olsanda Türk milleti Lorke Lorke ve Caney Caney olmadan eğlenemiyor.

Killing me softly söyleyen şarkıcı bir anda Haydi bakalım herkes halaya diye coşuveriyor. İşte benim kabus dolu dakikalarım tam o anda başlıyor ailenin oynak teyzelerinden biri gelip "Haydi bakalım gençsiniz oynayın biraz!" diye beni tuttuğu gibi kolumdan sahneye çekiveriyor bir iki kıvırıyorum elimi şimdilerde moda olduğu üzere havayı süpürür gibi sallıyorum. Tam kaçıcam biri önüme çıkıyor haydiii oturmaya mı geldik diye...Zaten giymişim 10 cm platformları ayakta zor duruyorum ... Ne yapsam tansiyonum mu düştü desem ya da bayılma numarası yapsam off ölücem şimdi...

Ve 23 senelik hayatımın en kabus dolu anı... Ben sahnenin ortasındayken darbuka solo başlıyor bir anda çevremde bir çember oluşuyor donup kalıyorum... "Allahım" diyorum "şu an canımı al!" Kalçamı bir o yana atıyorum bir bu yana Asena'nın kötü bir taklidi gibiyim... Darbuka solosu uzadıkça uzuyor ve ben sonunda tek kişilik gösterimi bitirip kendimi salonun en uzak köşesine zor atıyorum...

Gecenin sonunda Dayımın nişanlısı "Salsa derslerini ihmal etme!" diye son noktayı koyuyor...

Düğüne kadar oynamayı öğren biraz der gibi :)

Ben var ya bu sözün altında kalmam...

Düğüne kadar Nesrin Topkapı olmazsam banada Mia demesinler :)))

10 yorum:

  1. ol tabi :) hah ne güldüm ya :) ben çok iyi oynarım gel sana öğretiyim :)

    YanıtlaSil
  2. Süper tatlısın ya,yerim seni çok güldüm okurken. Aynı dertten ben de muzdaribim düğün dernek olayını pek bilmem sahneye zorla sürüklenince de herkes beni izliyormuş gibi hissederim,yüzüm gözüm kıpkırmızı olur. Ama modern dans derslerine başlayalı aştım bu durumu sanırım.Eve gelip aynanın karşısında tango,salsa çalışıyorum çok eğlenceliymiş, tavsiye edilir (: Hatta salsa gecesi olsa da biraz dans etsem demeye başladım :d

    YanıtlaSil
  3. Aicha; öğret tatlım bir iki seneye kalmaz arkadşlarım evlenmeye başlar oralarda rezil olmiyim bari :)

    Eb; Şu dans derslerine bende atlamalıyım sanırım en kısa zamanda yeni yengenin balerin olması bana iyice bir gaz verdi zaten bende öğrenmeliyim :)) Bir salsa gecesine benide götür en iyisi :)

    YanıtlaSil
  4. bende okurken cok keyif aldim :) bu aa oturmayami geldin hadi kalk mevzusu her dügün/dernek olaylarinda soylenen geleneksel söz olmu$ :) Sahsen ben dansi cok severim.. Dans kurslarida oldukca keyifli bencede gitmelisin :D

    YanıtlaSil
  5. Killing me softlyden sonra herkesi halaya davet eden şarkıcıdan sonra koptum;)))

    Türk milleti sever göbek atmayı,yandan yandan kıvırmayı,sen düğüne kadar salsa dersleri almayı ihmal etme:)))

    YanıtlaSil
  6. oyy gülemkten kendimi alamıyorum ki yorum yazıyım:))))))))
    adım gibi eminim olucaksın canım:)

    YanıtlaSil
  7. Chunli Beauty; Hepimizin başında aynı dert sorma :)

    Yıldızcım ; Salsa da neymiş yaza kadar hepsinde usta olmayı planlıyorum :D

    Zeynepcim;Bu kasvetli pazar günü güldürdüysem seni ne mutlu bana tatlım :)

    YanıtlaSil
  8. valla gecenin bu vaktinde pek bi hoşnut oldum,hala gülüorum..neyse ki yaza daha çok var,nesrin topkapı da olursun asena da ,hiç dert etme sen :)

    YanıtlaSil
  9. Zeynepcim ; Olmalıyım artık şart oldu bu :))

    YanıtlaSil
  10. keyifle okudum yazıyı, her genç kızın başına gelecek türden bir olay aslında oynamayı bilmeyiz veya istemeyiz ama yine de o sahneye çıkmak durumunda bırakılırzz ah ahh :) bu arada yeni dersinde başarılarr :)

    YanıtlaSil