12 Ocak 2010 Salı

Kavga Etme Sanatı!

Kavga etmek iki kişilik gibi görünse de tek kişilik bir aktivitedir...

Bir taraf efor sarfederken, diğer taraf izleyici konumundadır... Mesela erkek bağırır çağırır duvarları yumruklar, kız seyreder, sesini çıkarmaz öylece bekler.

Ama bildiğim tek birşey var kavga etmek yetenek ister...

Kavga ederken bağırmak , çağırmak ,beden dilini kullanmak falan herkesin harcı değildir.

Kavga edeceğim diye karizmayı boydan boya çizdirmek olası bir durumdur.

Çünkü hiçbir kavga filmlerdeki gibi gerçekleşmez.Filmlerdeki Çiftlerin kavgaları karizmatik olur Jude Law Cameron Diaz'a "What the fuck is going on ? diye bağırabilir Cameron Jude'a okkalı bir tokat atabilir sonra hoop sevişebilirler.

Yada Issız Adam filminde kız ayrılığın sonuna Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor ama sen öldüğünün farkında değilsin! gibi efsane bir sözle imzasını atabilir.

Ama gerçek hayatta sonuç şu olacaktır.

-Şükran; ben bir mikrobum sana bağlanamam.
-Mehmet; Karda donmak üzeresin, uyurken ee.. Uyuma Karda üşürsün!
-Şükran?
-Mehmet?
-Sevişsek mi ?

Bittin... Niye büyük cümleler kurmaya kalkıyorsun bitti de git.

Zaten o büyük cümleleri asla düzgün kuramayız isteriz ki çok afilli bir şekilde bitirelim ilşkiyi karşı taraf hayatı boyunca unutamasın bu ayrılığı. Ama olmaz hayat garip bir şekilde sizinle dalgasını geçer ya "Elveda sevgilim!" diye hüzünbaz bakışlar eşliğinde giderken ayağınız takılır, ya da diliniz sürçer "Elveda sevgülüm" dersiniz bütün havanız söner.

Filmlerde herkes birbirine çat çat tokat atabilir. Küçükken Şeker Kız Candy çizgi filmini izlediğimde Terry Candy'i öpünce namuslu kızımız Candy hemen tokat atmıştı. 9 yaşında bir kız bunu izlerse ne sanır "Biri seni öperse tokat atacaksın, işin raconu budur" Ya da kavga esnasında adamın suratına su atacaksın, kafasına ketçap sıkacaksın bu örnekler uzar gider. Hollywood bizi çok fena kandırıyor haberiniz olsun. Bir Türk erkeğinin suratına kavga esnasında su atarsan "ahh sevgilim sinirlenince daha bir güzel oluyorsun!" diyip gülmez "Höööyytt noluyo lann" diye gürler Ne o şaşırdınız Jude değil karşınızdaki uyanın :)

Siz en iyisi kavga ederken havalara girmeyin bir iki bağırın çağırın stresinizi atın sonra da takın Bir Jude Law Filmi rahatlayın :)

7 yorum:

  1. Ben kavga ederken hiç bir kızın öylece dinleyip sesini çıkarmadığına şahit olmadım valla :) Türkiye'de kızlar ilişkilerinde bazı şeyleri çok abartıyor kavgalarda çoğu zaman bundan çıkıyor. Vesselam bizim kızlarımızda Hollywood'da ki hatunlar gibi olamaz. Azcık kızdırmaya başlayınca küfür bile edebiliyorlar. Ben sevdiğim birisini bazen kızdırmayı çok severim. Ama bunun sonu hiç bir zaman öpüşmeyle sevişmeyle bitmez. :) Sonucunda 2-3 gün bitmeyen bir trip vardır hep.

    YanıtlaSil
  2. Süper yazı olmuş , çok güldüm okurken.

    Fatih kızların çoğu trip atar çünkü erkek milleti kavga ederken ağzına geleni sayar.O lafları hazmetmesi biraz zaman alır.Küfreden kız modeline gelince, ben pek denk gelmedim ama emin ol onun ettiği küfürün 10 katını sevgilisi edecek ve sonuç değişmeyecektir.

    YanıtlaSil
  3. Kavga etmeyi oldum olası beceremem. Daha kötüsü, özür dilemeyi beceremiyor olmam. Sevdiğim bir özelliğim değil, ama ne yapayım, genlerime işlemiş bu, değişemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. sora bi de sevişmeden uymayalım die şarkısını da yapıolar bunun :)

    YanıtlaSil
  5. Fatih'cim; Zaten ne kızlar ne erkekler hiçbirimiz Hollywood tipi olmayalım o ne öyle :)

    Bokböcesi ; Hislerime tercüman olmuşsun tatlım çok teşekkür ederim :)

    Coşkun; Bence en iyisi çünkü kavga gürültü insanı yıpratıyor aynen devam :)

    Lokumcum; koptumm yorumuna :)) Çok haklısın :))

    YanıtlaSil
  6. Bir taraf olarak yazmıyorum bunu ama bence kavga etmek değil kavga etmemek bir sanattır:)

    YanıtlaSil
  7. bokbocesii sen eğer küfreden kız modeli ile karşılaşmadıysan bam başka bir yerde yaşıyorsun. Hele hele bu zamanda rastlamıyorsan helal valla. Miacım haklısın öle olmamalıyız. Zaten olamayızda.

    YanıtlaSil