27 Ocak 2010 Çarşamba

Şifa Niyetine Filmler...


Sonunda bende Kaçamadım Grip oldum.Evde Yorgan, döşek yatıyorum :(

"Madem yatıyorum bari değerlendireyim bunu" diyerek dün iki şahane film izledim.

Biri ne zamandır merakla beklediğim "New York, I Love you" biri de "Paris, jet'aime"...

Tahmin ettiğiniz üzere ikisi de aynı tarzda filmler... İki film de farkı yönetmenler tarafından çekilmiş şehir hikayeleri. Ve ikisinde de oyuncu şöleni var. New York I Love You filminde yönetmenlerden biri Fatih AKIN oyuncu ise Uğur YÜCEL dersem sizi heyecanlandırabilirim sanırım. Böyle projelerde Türklerin adı geçince garip bir şekilde milliyetçi duygularım kabarıyor :)

Açıkçası ben "Paris Jet'aime"'i daha çok sevdim. Özellikle Natalie Portman'ının oynadığı hikaye beni benden aldı öyle güzel, öyle vurucu...

Film eleştrisi yazmakta iyi olmadığım için bunu hakkını verenlere bırakıyorum :)

Ben çok sevdim mutlaka zaman ayırın derim...

Gününüz Güzel Geçsin. Bol, bol C vitamini alın benim gibi şifayı kapmayın :)

11 yorum:

  1. Ben de çok sevdim NY I Love U'yu özellikle son sahnesini :)

    YanıtlaSil
  2. paris jet'aime not alındı derhal :)

    YanıtlaSil
  3. Pardon ya çok geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Aicha ; Evet çok tatlı bir filmdi :)

    Dalgaları aşmak; bence ikisinide aynı gün izle çok keyif alacaksın teşekkür ederim bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. hmm paris je t'aime demek.. tamam mercek altına alındı:)

    YanıtlaSil
  6. paris je'taime i sanırım 2007 yılında ne yazık ki almanca dublajlı olarak izlemiştim, ona rağmen çok ama çok güzeldi... zaten paris aşığı olan ben için hikaye bile olmasa güzel gelirdi ya, neyse :)

    Lydia.-

    YanıtlaSil
  7. süper cümle kurmuşum kendimi tebrik etmek istiyorum :))

    Lydia.-

    YanıtlaSil
  8. Zeynepcim zevklerimiz uyuşuyor bence beğeneceğine eminim :)

    Lydia; Ben anladım seni :)) Gercekten sadece paris için bile izlenesi bir film

    YanıtlaSil
  9. Istanbul,Seni Seviyorum u bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. ÖMER'e attım linkini indirsin diye sağolasın.

    YanıtlaSil
  11. Paris Je T'aime benim de beğendiğim bir filmdi. New York üstüne o kadar çok film var ki, merak ediyorum bu filmde farklı bir şey çıkacak mı?

    Bu arada Bahri, "İstanbul Seni Seviyorum"un yerini tutar mı bilmiyorum ama "Anlat İstanbul" değişik bir filmdi...

    YanıtlaSil