4 Şubat 2010 Perşembe

14 Şubat'ta Sevgiliye Ne Alsak? 2


Bir 14 şubat'ı daha sevgilisiz geçirdiğim için başka çiftlere hediye fikri vermeyi kendime görev edindim:)

Bu seferki hediye önerim oldukça orjinal. Yıllardır sevgilinize türlü türlü hediyeler vermiş bu yüzden artık onu şaşırtmam çok zor diyorsanız Bu siteye göz atmanızı şiddetle tavsiye ederim. Sitede birbirinden güzel koca kafalı figürler var :)Sipariş verirken sevgilinizin ve sizin olduğunuz bir resmi sipariş formuna ekliyorsunuz ve size tıpatıp benzeyen iki Booblehead'e kavuşuyorsunuz. Oldukça şirin ve orjinal. Fiyatlar ise 80$'la 200$ arasında değişiyor.

Hadi bakalım şımartın sevgiliyi... :)




5 yorum:

  1. Buna bayıldımmmmmmmm :D
    Biz de 14 Şubat'ı kutlamayanlardanız ama bu hediye kesinlikle aklımda olucak doğum günü için. :)

    YanıtlaSil
  2. Geçen sene buna benzer bir şey almıştım birisine. Ama değmezmiş bu sene anladım eheh :) Love story yazan harikaymış :) Bunlar iyi gider..

    YanıtlaSil
  3. ya süpperrr bnde istirem:)

    YanıtlaSil
  4. çok uygunmuş fiyatları....

    YanıtlaSil
  5. Leah ; Sited pek çok özel gün için farklı modeller var bnde çok sevdim birde bir arkadasım aldı bunlardan kaliteside gercekten iyiymiş bnmde aklımda :)

    Fatihhh ; Boşveer başkasına alırsın biri gder bri gelir :))

    Kokosh ; Çok tatlılar değil mi :)

    Cat; Bana biraz tuzlu geldi fiyatları özellikle 4 kişilik bir aile için olanı varki 300$ oy oy :)

    YanıtlaSil