2 Şubat 2010 Salı

14 Şubat'ta Sevgiliye Ne Alsak?


14 Şubat'a sayılı günler kala herkesi ne hediye alsam telaşı sarmış durumda.

Eğer sevgilinize rahat ve sportif bir hediye almak isterseniz Reebok “Mobile Travel Trainer” iyi bir seçim olacaktır.Reebok'ın Ünlü fitness eğitmeni Mike Boyle ile ortak çalışması sonucu tasarlanan “Mobile Travel Trainer” ı hem günlük hayatta hem de spor yaparken kullanılabilir. Resimdeki modeli çok sevdim günlük hayatta kullanmak için de oldukça şık, hatta erkek arkadaşınızla birlikte bi tane de kendinize alın derim :)

İlgilenenler “Mobile Travel Trainer” ı Reebok mağazalarında 143,50 TL’ye bulabilir.

8 yorum:

  1. 8yıl olunca alıcak hedyede kalmıyor:)! Kimbilir kaç spor ayakkabı aldık karşılıklı aynılarından. Hemde ne tutuşma fenalardayım:)!

    YanıtlaSil
  2. Modaerator; Yıllardır hediye ala ala orjinal hediye kalmıyor sanırım en büyük derdimiz bu :))

    YanıtlaSil
  3. bu sogukta eldiven bere de iyi bir alternatif ;)

    YanıtlaSil
  4. Hediye alacak bir sevgili yokki alalım :) Ben en iyisi gidiyim kendime alayım bi şeyler ya :)

    YanıtlaSil
  5. sevgiliyle spora başlamak için güzel bi hediye :)

    YanıtlaSil
  6. ben ellerimle atkı bere takımı örmek istiyorum el emeğim olsun istiyorum öğrenci olarak bütçem kısıtlı keşke alabilsem o ayakkabılardan :)

    YanıtlaSil
  7. ben beğenmedim ... hem hediye alınmasını da sevmiyorum ...ama hediye alıyorum hehehe.. bu arada en güzeli kendi yaptıgınız bir şey bence ...artı bu sene hediyeden yırttım hehehe ...

    YanıtlaSil
  8. Adbe ; Gercekten atkı bere bu soğuklarda en kullanışlı hediye olur :))

    Fatihcm ; Sende al kendine birşeyler bahane olur işte bu :)

    Kürecim aynen biraz spor yapalım mesajı vermek için uygun bir hediye :)

    Şeyda NuR; El emeği bir atkı kadar güzel bir hediye olamaz bence bunu daha sonra da alırsın hem :) şanslısın örgü örebiliyosun ben hiç beceremem :)

    Tom; Bir sürü model var elbet birini beğenirsin :)

    YanıtlaSil