22 Şubat 2010 Pazartesi

Ama Arkadaşlar İyidir...


Biz bu hafta sonu bir avuç kız küçük bir öğrenci evinde ;

Yemek yaptık

Güldük...

Şarap içtik

Yine Güldük...

Şarabımız Döküldü

Bir daha Güldük..

Yeni bir şarap almaya gideken taksici amcanın radyosunda çalan şiirleri dinledik...

Sessizce Güldük...

Döndüğümüzde bir arkadaşımızı iyice dağıtmış bulduk...

Önce toparlamaya çalıştık ama sonrasında; evet doğru yine güldük...

Sonra bizde dağıldık

Güldük, güldük...

Konuştuk hep, hiç susmadık...

Sarıldık, atladık, zıpladık Zeynep rap yaptı ,Gözde salsa :) Gamze'nin babasının müteahhit olduğunu öğrendik :) Erkek arkadaşıyla ciddi adımlar atan Gizem yüzüğünü gözümüze soktu onun için sevindik :) Belya'nın eskisinin yeni sevgilisinin çirkin olduğuna karar verdik:)Damla içmediği için bizi azarlayıp durdu sonrasında o da coştu :)) Ben bütün bu olanları fotoğrafladım... Ayaklarımızın sığmadığı bir yatakta uyuduk...Sabah kahvaltıda nutella yedik... Yine konuştuk hikayelerimiz hiç bitmedi... 20 li yaşların en güzel zamanlar olduğuna karar verdik... Evlenip çoluk çocuğa karışmak için uzuuun yıllar beklemeye, Cihangir'de bir teras katı kiralamaya , birlikte Küba'ya tatile gitmeye, artık topuklu ayakkabı giymeye,son bir dövme yaptırmaya ve hep neşeli kalmaya karar verdik...

İnsanın hayata aynı baktığı arkadaşlara sahip olması kadar güzel ne olabilir?

Arkadaşlar iyidir...

O zaman içelim :)))

15 yorum:

  1. arkadaşlar iyidir bir ömür sürüceğini hisettiğin yeni dostlar kazanmak ondan daha iyidir.

    gözde den miasına.

    YanıtlaSil
  2. Perfetto!
    Kız kıza eğlenceye özlemim arttı!öyle güzel anlatmışsın ki:D

    YanıtlaSil
  3. Bir ömür yanındayım gözdem :)

    YanıtlaSil
  4. svglove: kesinlikle arada mutlaka yapılmalı bu kız kıza eğlencelerden her ay bir doz girls night iyi gelir :)))

    YanıtlaSil
  5. İnsanın hayata aynı baktığı arkadaşlara sahip olması kadar güzel ne olabilir?

    Miam iiki varsın :)

    YanıtlaSil
  6. Ahh kömür bu kız kıza bi eğlence oldu ama en kısa zamanda hep beraber bişiler yapalım :) sende iiki varsın canım benim :)))

    YanıtlaSil
  7. Ah ah genç kızlığımı hatırladım :))

    YanıtlaSil
  8. kıskandım ve geldim!
    seviyorum seni Mia'm

    YanıtlaSil
  9. Hmm ben bunları hatırladım bir yerden.Çok ozlemişim arkadaşlarımı

    YanıtlaSil
  10. Ama en güzeli ve en samimisi de o değil mi zaten, küçük, şirin bir ev, bir şişe şarap, güzel dostlar. Ahh ahh imrendim :)

    YanıtlaSil
  11. Arkadaş buluşmaları kadar güzel bi rşey yoktur :) Hele hele dediğin gibi aynı kafadan arkadaşların bir arada olması, dağıtması falan filan harika şeyler :)

    YanıtlaSil
  12. zaman en çabuk geçen şey,
    onun için düşündüğün şeyleri yapabilme özgürlüğüne sahipsen eğer, ya da düşüncelerine zincir vurmuyorsan , 20 sene sonra da bu yaştaymış gibi hissedersin...

    YanıtlaSil
  13. bayılıyorum buna ya; " ama arkadassslarrr iyidrrrr.."""

    YanıtlaSil