26 Şubat 2010 Cuma

Benim de Vogue'um Var Ben de İnsanım!


Günlerdir Bir Vogue coşkusudur gidiyor bütün bloglarda Vogue aşağı Vogue Yukarı :)

Ben de Vogue'un Moda tutkunları için özel olarak hazırladığı 1000 adet koleksiyon baskısından birini almak için Çarşamba günü İstinye park'a gittim ama ben gidene kadar dergileri ikişer üçer kapan türk moda severler bana bir tane bile dergi bırakmamış:)

Moral bozukluğuyla eve dönüp "Bir Vogue'um bile yok!" diye tweetler yazdıktan sonra sevgili iconjane'in blogunda bir adet Vogue'u hediye ettiğini gördüm.Ve bana tekrar bir umut ışığı doğdu tek yapmam gereken Ben olsam Vogue'u bana verirdim çünkü... Sorusuna en yaratıcı cevabı vermekti...

Eh resimden de anlamış olduğunuz üzere iconjane benim cevabımı seçerek Vogue 395'i bana hediye etti ve beni sevince boğdu :)Bana bu şahane hediyeyi kazandıran cevaba Buradan"ulaşabilirsiniz... :)


Dergiyi çok çok beğendim özellikle hepimizin başta önyargıyla yaklaştığı Seda Domaniç'in yazısı benden 10 puan aldı... Domaniç yaşadığı herşeyi çok içten bir şekilde kaleme almış... Bu yüzden bende aptal önyargımı bir yana atarak Domaniç'i sevmeye karar verdim :)

Özellikle stylingi çok sevdim pahalı parçalarla ucuz parçaları bir arada kullanmaları gerçekten orjinal olmuş...Moda fotoğrafları inanılmaz güzel çekimlerde doğu batı sentezi çok güzel harmanlanmış, ortaya gerçekten de güzel bir melez çıkmış... Aslında anlatmak istediğim çok şey var ama 3 saat trafikle boğuştum ve inanılmaz yorgunum gördüğünüz gibi doğru düzgün bir resim bile çekip koyamadım bu seferlik beni affedin :(

Bu yüzden sözü Styleboom'a bırakıyorum çünkü dergiyle ilgili çok güzel bir inceleme yapmış mutlaka okuyun :)

Şimdi gidiyorum siz cuma gecesi gezip tozarken ben saat daha dokuzu gösterirken biraz kitap okuyup sonra da sızıp kalacağım :)

Son olarak tekrar teşekkürler iconjane :)

İyi Haftasonlarııııı :)))

8 yorum:

  1. oleyy oleyyy 395. Vogue senin olduuuu :)
    Alnının teriylen kazandın resmen sen onu yaf :)

    YanıtlaSil
  2. Cevabın süperdi, harikasın!

    YanıtlaSil
  3. tesekkur ederim miacimm, o muthis ve zekice cevabin sahibini tanidigima da ayrica cook memnun oldum:)))

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim çok beğenmiştim cevabını sonunda senin oldu! :)) Artık numaralı dergi sahibi olanlar olarak bir grup mu kursak :P

    YanıtlaSil
  5. ben de gitmek istiyordum ama yurtdışındaydım :( hala Vogue'um yok :)

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim yorum çok güzel valla :) bu arada şalın da süpermiş, nerden?:)

    YanıtlaSil
  7. Vintage Peony: Teşekkürler tatlım yılmadım çalıştım çabaladım :))

    Nar; Çok teşekkürler bloga hoşgeldin :)

    Styleboom; Ben teşekkür ederim inan ben daha iyi anlatamazdım müthiş bir inceleme olmuş...

    Koray; Hala 2 numaralı dergi sende olduğu için içimde biraz kıskançlık mevcut :))

    Kristal Kürecim; Dün satışa sunulmuş dergi herbiyerde bulabilirsin artık :))

    Meliscim; Teşekür ederim :) Şalım Fendi çok tatlı bir arkadasımdan hediye :)

    YanıtlaSil
  8. cevabın etkileyiciydi, senin adına sevindim ;)

    YanıtlaSil