5 Şubat 2010 Cuma

Bugün Kahramanımın Doğum Günü!



Benim bir Kahramanım var...

Hayata bakışını örnek aldığım, zekasına hayran olduğum, tecrübelerinden kendime pay çıkardığım, enerjisine hayran olduğum biri...

Babam...


Bügüne kadar baban nasıl biri diye sorduklarında hep tek bir kelime ile açıkladım...

Süper!

Benim babam süper bir adam :)

Herşeye birlikte gülebildiğim ,Bir soru sorduğumda bıkmadan usanmadan cevap veren hatta abartıp konunun alakasız bir yerinden Osmanlı tarihine dalan, Akşamları bize zorla elma,portakal yediren... Çocukluğunda tiyatroyla uğraşmış şimdilerde halk dansları ve fotoğrafçılıkla ilgilenen bunun yanında birde annemi yanında zorla salsa'ya tangoya sürükleyen, yazın bahçesiyle ilgilenen herkese o bahçeden salatalık,domates dağıtan... Tavuk besleyen, annemle hala el ele yürüyen,inanılmaz yakışıklı ve şahane menemen yapan bir babam var :)

Küçükken geceleri yatmadan dua ederdim...

"Allahım sen ailemi, beni,arkadaşlarımı ama en çok babamı bütün kazalardan koru!" Bazen rüyamda ona birşey olduğunu görürdüm ağlayarak uyanırdım hala ara sıra olur bazen yine ağlarım sessiz sessiz. Küçükken sofrayı kurarken en parlak çatal bıçağı babamın önüne koyar, yine en çok kolayı onun bardağına doldururdum. Bazen sert dururdu öpmeye çekinirdim ama dayanamazdım traş olduktan sonra hemen gider öperdim bi tane... En büyük çocuk olduğum için de en çok zorluğu ben çekmişimdir sanırım . Daha Lise 1 e giderken telefonuma "seni seviyorum" diye mesaj atan bir ergen yüzünden telefonumu kıran yine babamdı... Şimdi gülüyorum diğer kardeşlerime hiç yapmadı bunları hepsi büyüyen kızını koruma içgüdüsüydü işte... Bayram sabahları eve elinde sıcak ekmekle giren babamı beklemenin heyecanının yanında herşey sıradandı benim için.

İşte bugün benim kahramanımın doğum günü...

Ben her zaman çok süper bir çocuk olamadım bir sürü hatalarım oldu bazen kızdırdım bazen üzdüm babamı... Ama ben babamın kızıyım hep onun yolundan gideceğim... İlerde onun kadar sevilen ,değer verilen biri olursam kendimi şanslı sayacağım...

İyi ki varsın yakışıklı babam Doğum günün kutlu olsun....

7 yorum:

  1. kızlar için babaları hayatlarının ilk erkeğidir ve çok özeldir, doğumgünü kutlu olsun hep beraber nice mutlu anlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Başlığı görünce babası galiba dedim:))Şimdi anladım sen de baban gibi enerjiksin,hayat dolusun:))

    İyi ki doğmuş baban Miacım;)

    YanıtlaSil
  3. Cecilia; Kesinlikle katılıyorum her kız için babası çok ayrı anlamlar taşır hayatında en çok sevdiği erkektir belki de .

    Yıldızcım; Babamın enerjisinin yanında benimki sönük kalıyor bazen çok teşekkür ederim ileteceğim kendisine :)

    Sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. yazını okuyunca şaşırdım. genelde erkekler babalarına düşkün olurlar. zaten erkekler için baba kavramı çok farklı bir olaydır. bir kızın babasına bu kadar düşkün olması ilginç geldi.

    YanıtlaSil
  5. Sürüden ayrılan koyun; Aaa bnde sana şaşırdım bak şimdi kız çocuklar babaya daha düşkün diye bilirdim bende :)Erkeklerde anneye daha bağlıdır sankiii

    YanıtlaSil
  6. ne annesi daha ağırlığı o bir tek bende var oda annemin gereksiz otoritesi yüzünden. yoksa erkek çocuk için baba kavramı çok farklıdır. erkek çocuğa baba dedin mi akan sular durur. tanrı denilen kavramdan önce baba kavrasmı gelir.
    en basit örneği "benim babam senin bababnı döver" cümlesidir.

    YanıtlaSil
  7. @sürüden ayrılan koyun ; erkek çocuk için kesinlikle anne babadan önce gelir

    @mia, babacının doğum günü kutlu olsunn :)

    YanıtlaSil