1 Şubat 2010 Pazartesi

Cosmo Kızı Oldum...

Başlığı okuyup kapak kızı oldum sanmayın :) O kadar da değil :))) Bu ayki Cosmopolitan dergisinde yazar olarak yer aldım. "Seks&İlişkiler" kategorisinde ki yazılarımı şubat sayısı 130-131 ve 132. sayfada bulabilirsiniz. Resimlerin üzerine tıklayarak büyük halini görebilirsiniz.

Şimdi ciddi birşeyler söyleyeceğim öhümm :)

Bu blogu açarken işin buralara geleceğini özellikle bunları sadece 6 ay içinde gerçekleşeceğini hiç tahmin etmezdim. Siz beni okudukça güzel yorumlarda bulundukça içimdeki yazma aşkı dahada büyüdü. Özellikle sizlerin,ailemin ve yakın arkadaşlarımın desteğini hep hissettim. Bir blog insanın hayatını değiştirebilir, hayallerinize sizi bir adım daha yaklaştırabilir bu yüzden kim ne derse desin yazmayı bırakmayın...

İyi ki varsınız yahu :)



23 yorum:

  1. İşte bu muhteşem bir haber!;)
    Türk bloggerlarını seviyorum!!
    Tebrikler;D

    YanıtlaSil
  2. Çooook tebrikler! Harika! :))

    YanıtlaSil
  3. Ozancım ; çok teşekkürler başarılı moda bloggerım :)

    Zetcim ; Seninle birlikte yeni nesil dergicilere katılma yolunda bir adım attım :)Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Çooook tebrik ederim, yazını da keyifle okudum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. inanmıyorum harika harika..nekadar güzel canım inanmıyorum yaaa..
    tebrik ediyorum seni..ben de çok istiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Kürecim ; teşekkür ederimm :)
    Dimple; Teşekkür ederim çok sevindim beğenmene:)
    Zeynep'cim; Bende seni tebrik ederim tatlım buradanda :) sende yaparsın neden olmasın keyifle takip ediyorum her yazdığını sevgiler

    YanıtlaSil
  7. sonunda beklenen zaman geldi,hemen dergiyi almalıyımm :) tebrik ederim cnm, daha nice başarılarını görmek dileğiyle ;)

    Merve I.

    YanıtlaSil
  8. Çok kocaman tebrikleeeeerrr!!! Hemen almalıyım dergiyi o halde :)

    YanıtlaSil
  9. şahane bi haber bu miacım..gerçekten inanılmaz sevindim adına..tebrikler,çok daha ii yerlerde olursun inşallah..

    YanıtlaSil
  10. Nasil guzel,cok tebrik ederim canim =)

    YanıtlaSil
  11. Miacım dergiyi aldım baktım ama yazara dikkat etmemişim iyi mi,şimdi postunu gördüm,hemen açtım aaa ne güzel dedim.

    Kocaman öpüyorum ve tebrik ediyorum seni:)

    Başarıların daim olsun şekercim:))

    YanıtlaSil
  12. cafe ruj'da yer aldığını okuyunca çok sevinmiştim. ama şimdi resmen heyecanlandım! şerefine bir cosmo içmişsindir:)

    YanıtlaSil
  13. çokçokkk tebrik ederimm canımm:) Yazılarını çok zevkle okudumm, başarıların daim olsunn:)

    YanıtlaSil
  14. çok tebrık ederım:)
    en kısa zamanda yazıyı okuyacağım

    YanıtlaSil
  15. Bu tür haberler inanılmaz mutlu ediyor beni... Tebrikler cnm

    YanıtlaSil
  16. Ben yeni farkettim kaybım değil, daha cok güzel haberler alıcaz inanıyorum tebrik ederim.!

    YanıtlaSil
  17. Hepinize çok çok teşekkür ederim heyecanımı benimle paylaşmanız beni nasıl mutlu etti anlatamam :) Darısı bütün blogger arkadaşlarımın başına tekrar tekrar söylüyorum iyi ki varsınız :))

    YanıtlaSil
  18. Carrie Bradshaw olma yolunda hızla ilerliyorsun, tebrikler!

    YanıtlaSil
  19. Carrie'mi ne buguner kadar aldığım en güzel yorum demek istiyorum buna Coşkuncum :) Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  20. Tebrik ederim canım harika bi haber!! Başarılarının devamını dilerim :))

    YanıtlaSil
  21. Nilcimm çok teşekkür ederiim :))

    YanıtlaSil
  22. ÇOoook tebrik ederim! :)

    YanıtlaSil