15 Şubat 2010 Pazartesi

La Vita Pasticerria...


Hani Lisede sağlık kitaplarında besin piramidi vardı ya sağlıklı bir insanın şu kadar tahıl bu kadar karbonhidrat o kadar bilmemne tüketmesi gerekir diye...

İşte benim besin piramidimin %80 nini karbonhidratlar oluşturuyor ne yazıkki:)

Pasta, börek, poğaça,ekmek karşı koyamadığım lezzetler.

Normal insanlar çikolata krizine girerken ben zeytinli açma krizine girebiliyorum mesela...

İşte tam bu kriz anlarımda kendimi La Vita'da buluyorum... Daha içeri girer girmez çeşit çeşit kurabiyeler, kekler ve tuzlular aklımı başımdan alıyor! Haftasonları Kerem'le "Film izleyeceğiz bari atıştırmalık birşeyler alalım" diyip içeride gözümüzün döndüğü ve atıştırmalık diye girdiğimiz "La vita"'dan elimiz kolumuz dolu çıktığımız çok oluyor. Sabahları ofistekilere taze Sandviç ve poğaçalarla süpriz yapabileceğiniz gibi Rumeli Caddesine bakan balkonunda muhteşem bir kahvaltı yapabilirsiniz...Fiyatlar çok uygun harika bir kahvaltı tabağı sadece 10tl!


Ben Rumeli Şubesinin müdavimiyim.Diğer şubeler için Buradan web sitesine göz atabilirsiniz...

Ps:Besin Piramidine Sevgiler!!! :)

1 yorum:

  1. çok ilgilendiğim bir mevzuu idi:) bilgilendirme için çok teşekkür ederim hayatım:)

    YanıtlaSil