11 Şubat 2010 Perşembe

Müsait Bir Yerde!


Hepinizin hayatında yer yarılsaydı da içine girseydim dediğiniz anlar olmuştur...Aslında benim çok olur çünkü doğuştan gelen ve engelleyemediğim bir pot kırma yeteneğine sahibim...

Bugün arkadaşlarımla sohbet ederken konu benim birazdan anlatacağım hikayeme geldi, bunu yazmalısın dediler bende bu kızdan uzak duralım demenizi bile göze olarak yazmaya karar verdim...


Okul hayatım hiçbir zaman çok parlak olmadı...

İlk okulda bile ders boyunca yerimde duramadığım için ya çöpün yanına kalem açmaya giderdim ya da camdan dışarıyı izlerdim.Lisede bir de buna okuldan kaçmalar dersi ekip kantinde oturmalar eklenince din dersinden bile kalmıştım. İyi kalpli din hocamız dönem sonu bana dedi ki "mia sana iki tane dua veriyorum bunları ezberlersen geçiricem seni..." Tamam dedim ama yine duaları ezberlemeyi son güne bıraktım. Okula gideceğim sabah beni bir telaş aldı minibüste kucağımda defter içimden duaları okuyup duruyorum bismillahiramanirahim'le başlayıp amin'le bitirdiğim duaları içimden en az 100 kez okudum yol boyunca...

Sonunda ineceğim yere gelince ayağa kalktım, minibüsten ineceğin zaman ne dersiniz ?

Müsait Bi yerde!

Peki ben ne diye Bağırdım?

Bismillahirrahmanirrahim!!! :)))

Minibüs bir anda zınk diye durdu...

Herkes dönüp garip garip bana baktı ben dondum kaldım...

Sessiz sedasız indim minibüsten :)

Hayır yanımda bir arkadaşım olsa geyiğe vururdum gülerdik geçerdik ama yerin dibine geçtim ...

Hani Bombacılar Olur ya Allahuekber deyip kendilerini patlatırlar falan :)

Bir yanlış anlamaya kurban gidip dayak ta yiyebilirdim Buna da şükür :)

Bu arada Dinci beni geçirdi ve ben o beni rezil eden duayı hiç unutmadım :)

Alçak Dinci! Allahından Bul :))

5 yorum:

  1. hah :) sabah sabah güldüm iyi bir :)

    YanıtlaSil
  2. Aicha,Tom ; Bir de bana sorun :))

    YanıtlaSil
  3. Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla inmek istiyorum soför bey. :)

    YanıtlaSil
  4. Hhehehe ay cok komikmis :))

    YanıtlaSil