7 Şubat 2010 Pazar

Pazar Önerisi: Romantik Komedi...


Bir avuç kız "hafta sonu ne yapsak ne yapsak?" derken Romantik Komedi adlı filme gitmeye karar verirler. Bu kasvetli havada biraz güleriz kötüyse de dalgamızı geçeriz diye düşünürler. Film çıkışı kızlardan biri kitap yazmaya ,ikisi Engin Altan Düzyatan'la evlenmeye,diğer üçü de Gürgen Öz'ün türkiyenin en komik adamı olduğuna karar verir...

Romantik Komedi'nin fragmanları dönmeye başladığından beri Çakma bir Hollywood filmi olduğunu düşünüyordum. Belki birazcık öyle ama hikayeyi öyle güzel Türkleştirmişler ki bayılmamak elde değil. Oyuncular doğal, samimi.Özellikle "Gürgen Öz" filmde tam anlamıyla parlıyor.
Her esprisinde tüm salon kahkahalara boğulduk...

Filme giderken Bir başyapıt izlemeyi beklemeyin... Yakışıklı çocuklar, güzel kızlar, güzel mekanlar ve bunların arasına serpiştirilmiş bir aşk hikayesi...

Zaten hava soğuk biraz içimiz ısınsın derseniz "Romantik Komedi" iyi bir seçim olacaktır!


Ps:Sinem Kobal'ın nasıl Oyuncu olduğunu aklım almıyor. Özellikle Karaoke sahnesi evlere şenlik :) Mümkünse Sinem Ardayla evlenip evinin kadını olsun oyunculuktan uzak dursun :) Bu arada Engin Altan Düzyatan fenaydı çook fena :)

Keyifli Pazarlar!

15 yorum:

  1. Çok merak ettim şimdi, sinemada değilde belki dvdsini izlerim bende :)
    Sinem Kobal nasıl oyuncu bende anlayamıyorum, hoş bir kız ama çok yapmacık geliyor oyunculuğu. Dediklerine katılıyorum, Ardadan da gına geldi bana artık, evlensin ve yok olsunlar mümkünse! :)

    YanıtlaSil
  2. Hayır! Arda'yla evlenmesin, ben Arda'ya helal sütü emmiş kız bulurum :D

    YanıtlaSil
  3. ben de maksat vakit geçirmek olsun diye büyük beklentilerim olmayarak hatta çıkışta pek beğenmeden ayrılacağımı düşünerek filme gittim.ama film beni şaşırttı,beklentilerimin üzerindeydi.engin altan düzyatan uzun süredir beğeniyle takip ettiğim çok yakışıklı bir adam :)
    bir ara cemal hünal'ı yine ıssız adam zannettim ama filmin sonu farklı tabi :)
    ben de güzel vakit geçirmek isteyenlere tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  4. ben de merak ediyorum bu filmi. Sinem Kobal ile ilgili yorumlara %100 katılıyorum! Karaoke sahnesi fragmandan belli!

    YanıtlaSil
  5. Miacım sevgilimle fragmanları izlerken içten içe,sevgili izlemez ki bunu ama ben merak ediyorum nasıl nasıl derken,sevgili dedi ki merak ettim bu filmi,izleyelim dedi,henüz gidemedik ama biz de izleyeceğiz.Sen beğendiysen beğeneceğimi düşünüyorum;)

    YanıtlaSil
  6. Z; Katılıyorum tatlım Sinem hoş kız ama oyunculuğu felaket gerçekten.

    Leah; Bırak evlensinler yılın çifti ikisinide hiç sevmem :P

    Trendandshopping;Engin beni benden aldı film boyunca daha önceki resimlerine baktımda evrim geçirmiş. Ama iyi olmuş :)

    Kürecim; izle mutlaka ama karaoke sahnesinde kulaklarını tıkamanı şiddetle tavsiye ederim :)

    Yıldızcım; sevgiliylede izlenir tabi film ama benim sana tavsiyem bir kaç kız arkadaşınla gitmen. Film boyunca aa bu bizede olmuştu ne kadar tanıdık dediğin çok fazla sahne var :)

    YanıtlaSil
  7. Aynı şeyleri yazmışız hemen hemen :)) Engin konusunda fazlasıyla katılıyorum. Gürgen'de olmasa zaten gülünce bir şey yoktu filmde :)

    YanıtlaSil
  8. romantik komedi hakkında açıkçası önyargım vardı amerikan gençlik filmleri tadında çakma olduğu herhalinden belli diyordum bide sevgili sık sık sedef avcı diyip beni sinir edince gitmem ben ona dedim ama aynı düşüncedeyken izleyince senin fikrin değişmiş demekki var bi hikmet o zaman gidelim bizde :)

    YanıtlaSil
  9. Lady DeCupCake; Gürgen Öz filmin Jokeriydi bence bütün espriler ondan çıktı çok güldüm :)

    Cecilia; Hiç sinir olma tatlım filmde sedef avcı gayet donuk rahatça git sevgiliyle :)

    YanıtlaSil
  10. Bu filmi duymamışım bile belkide duydum ama önemsemeyip sildim hafızamdan.Ama referansı var ise izlenecek demektir :)

    YanıtlaSil
  11. Gürgen Öz
    bir fenomen olmaya adaydır benim için...

    YanıtlaSil
  12. Archilemi; Üzerimde büyük bir baskı hissettim referansın ben olduğum için umarım beğenirsin filmi :))

    Papaz; Kesinlikle Gürgen Öz muhteşem bir adam!

    YanıtlaSil
  13. Miacım gittim bugün filme ama sevgili ile:))

    Postumda sana da link verdim;))

    YanıtlaSil
  14. cok hosuma gitti tesekkur ederim bu film izlemeli herkes..

    YanıtlaSil
  15. harikaydı film harikkkkkaaa :)

    YanıtlaSil