25 Şubat 2010 Perşembe

Kendini Rachel Ray Sanmak!


Blog yazmaya başladığımdan beri görüyorum pek çok blog sahibesi ara sıra yaptığı yemekleri anlatıyor. "Bugün viyana usülu şinitzel yaptım, onu yaptım bunu yaptım" diye. Bazen özeniyorum bende yazayım diyorum ama tek yapabildiğim yemek sebzeli bulgur pilavı ve fesleğen soslu makarna.Yani öyle dünya mutfaklarından yemekler pişirebilme gibi bir yeteneğim yok. Bu yüzden bir ortamda iyi yemek yapan kadınlara karşı hemen çirkinleşiyorum :)

Şöyle ki ;

-Ben bir köri soslu tavuklu zıkkım yaparım parmaklarınızı yersiniz.

-Bence yeme sen o köri soslu zıttırıyı bak kalçan kocaman olmuş!

Ayıp bana!

Aslında itiraf etmeliyim benim ki sadece kıskançlıktan. Belki bende yapabilirim ama beni yüreklendiren kimse yok ki ne zaman bir arkadaşıma gitsem yemek yaparken yardım etmeye falan kalksam aman sen dur diye her şey elimden alınıyor.

Anlamıyorum nedir bu panik!

Bence bu yemek yapma yeteneğinin genlerle ilgili . Şöyle ki; anneniz , yada büyük anneniz ne kadar iyi yemek yapıyorsa siz de o kadar yapabiliyorsunuz. Eh şöyle bir gerçek var benim annem de Emine Beder değil :)

Mesela zeytinyağlı yaprak sarma yapıcam diye oturur bir yerden sonra onları ince ince sarmaya çalışmaktan kadına fenalık geldiği için bırakır. Bu yüzden küçükken favori yemeğim dolma içi olmuştur :)

Bir de erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer durumu var ki bu erkeklerin ne kadar duygusuz olduğunu açıkça ortaya koyar beni kıymalı taze fasulye için daha çok sevecek erkek hiç sevmesin daha iyi!

Yoksa ilişki bir yerden sonra aynen şuna döner;

-Sevgilim beni seviyor musun?

-He seviyorum,seviyorum bu akşam ne pişürdün?

Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer tezi doğrulandığı an benim bittiğim andır haberiniz olsun...:)

Ps:Google'da Rachel Ray'ın resmi ararken karşıma Fhm çekimleri çıkınca "yok artık!" dedim. Fhm "kadın olsun, çamurdan olsun!" diyerek Rachel'ıda soymuş.Peki olmuş mu tombik tombik? tabiki olmamış :))

7 yorum:

  1. photoshop manyağı olmuş racheal.

    şöyleki rachealde her seferinde kek, past ve kurabiye konusundaki yeteneksizliğinden dem vurur durur. bence bu yetenek işinden daha çok pratikle ilgili. ha bir durum var el lezzeti. çok inanınırım ben buna.

    bence yapmaktan çok yemeği yemek bir yetenektir ve doğuştan gelir :)

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kelebek Diyeti: Ne kadar güzel söylemişsin yaşasın yemek yemek o zaman :)))

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum yemek de yapmak kadar sanattır yaşasınnn yemek yemekk :)

    YanıtlaSil
  4. yazılarına bayılıyorum bebek cidden.nasıl bir kalemdir bu okudukça okuyası geliyor insanın :)

    YanıtlaSil
  5. ben yemek yapmaya bayılırım ve çevremdeki herkes yemek-hamurişi falan yapsam aynı tepkiyi verir."mmmmm harikka olmuş tarifini versene."tabi tarif eksik verilir.asla benim kadar güzel yapılamaz(kötüyüm ben)ama bu olay hastalık derecesine varınca,yaptığım bir yemek "ımmm çok güzel olmuş "tepkisi almayınca bidaha hiç yapmıycam allah kahretsin diyorum.=) hahaha
    ya beni, rachel'ı o vaziyette görmekten daha çok,fotoğrafın fotoşopum ben diye çığırması güldürdü.hatta kahkaha attım görünce=D müthiş ya!

    YanıtlaSil
  6. Rachel Rayi iyi inceltmişler;)

    Haklısın yemek yapmak ayrı bir olay,ama şu ada var.Yaptıkça,yaptıkça daha iyi yemekler yapabiliyorsun;))

    YanıtlaSil
  7. cute blog !! love it :D

    http://mrolez.blogspot.com/

    Xx

    YanıtlaSil