11 Şubat 2010 Perşembe

Sevgililer Günü mü? O da ne?


Yılın en romantik, en kalplerle ve güllerle dolu ayı geldi çattı. Bugüne kadar hiçbir sevgililer gününe sevgili denk getirememiş biri olarak bu yazıyı yazmak boynumun borcu. Hayır St Valentine' le bir sorunum yok, derdim 14 Şubat'la…

Sevgilisi olanlar ne alacağım telaşlarına düştü bile sevgilisi olmayanlar ise kendini eve kapatmayı düşünüyor. Çünkü o gün herkes ellerinde hediyeleri, birbirine gösteriş yaparcasına sokaklarda gezecek , size "Bakın benim sevgilim var 1-0 öndeyim" bakışı atacak... Devamı için Tık Tık :)

8 yorum:

  1. Mia üzülme be sembolik sevgilin olayım ben senin 14 Şubat için :) Son 3 14 şubatı bende evde geçirdim.. Sevgilisi olanlar eğlencenin dibine vururlar yine..

    YanıtlaSil
  2. sevgililer günü bana hiç bir şey ifade etmiyor.şu sıralar sevgilim yok diye söylemiyorum:)...ama para tuzağı bence.
    insan içinden geldiği zaman hediye almalı sevgilisine sırf sevgililer günü diye değil.eminim hala biçok kişi kara kara düşünüyordun sevgilime ne alsam acaba diye veya bişey beğense bile parası o hediyeye yetmeyebilir.
    off çok doluyum bu konuda :)))valla ben o gün dershaneye gidicem ,ders çalışcam sonra filim seyretcem öyle geçircem işte:)

    YanıtlaSil
  3. ya bence hoş böyle şeyler :)) ben kutlicam valla, sevgilime de hediyesini aldım muji'den, heyecanla bekliyorum ne alacak bana diye :))

    YanıtlaSil
  4. Fatih; Amaaan bizde vururuz eğlencenin dibine ne 14 şubatmış amma dışladılar bizi :)

    Suna ; Emin ol bütün sevgililer seninle aynı aktiviteleri yapıcak sadece onlar çift diye bütün gün onlara hediye edilmiş haksızlık ama bu :)))

    Bettyjuice; Ahh tatlım gecen yılbaşında bir arkadasım sevgilisine traş makinası almıştı karşılığında pijama aldı :))Nedense aklıma o geldi :)))

    YanıtlaSil
  5. :):)) ben de kapitalist debelenmeler bunlar demek istiyorum ya da harbi harbi gidip Roma'yı bir de ben yakayım... Ama yine de şu 14 şubatta dandik bi gül de alsak fena olmazdı yahu!

    YanıtlaSil
  6. "odun" olmamak için alınmış hediyenin içinden gelerek verilmiş bir küçük papatyanın yanında sonsuz kat küçük kalacağını düşünüyorum..Üzülme mia'cık..Bir papatya da sana...

    YanıtlaSil
  7. Gizemcim sevgili dediğin 14 şbatı bekleyecekse çiçek almak için hiç almasın daha iyi değil mi? :))) Kesinlikle kapitalist debelenmeler bunlar çokgüzel tanımlamışsın :)))

    Fd: Ah çok teşekkür ederim papatya için :)

    YanıtlaSil
  8. Bırak eğlenceyi ben 14 Şubatta dışarı çıkmayı düşünmüyorum bile Miacım. Geçen sene çok moralim bozulmuştu aynısını yaşamak mı.. aman aman

    YanıtlaSil