23 Şubat 2010 Salı

Trend Mrend: Taupe Nail!


Bir New York Moda haftası daha geldi geçti...

Muhteşem koleksiyonların yanısıra benim aklım en çok Marc Jacobs'un Fall/Winter 2010 defilesinde kullandığı ojelerde kaldı... Defiledeki ojelerin hepsi profesyonel tırnak artistleri tarafından farklı ojeler karıştırılarak elde edilmiş.Ancak Küçük bir google aramasıyla çok benzer renkleri kolayca bulabiliyorsunuz.Zaten hazırı varmış tırnak artisti falan işin havasımıdır nedir anlamadım :))

Her neyse, rengimizin adı "Taupe" Türkçe de kahverengimsi gri gibi bir anlamı var.

Benim en çok beğendiğim renkler "Chanel 505 particulier" ve "Opi-You don’t know Jacques”oldu. Chanel biraz tuzlu olduğu için tabiki tercihim Opi'den yana olacak.

Bu arada e-bay'den "opi" alışverişi yapıp memnun kaldıysanız. Aldığınız satıcının adını bana yazarsanız çok sevinirim, havalara uçarım :)


Gününüz Güzel Geçsin ;)

6 yorum:

  1. opi bile almana gerek yok flormar m105in içine birkaç damla siyah oje kat şöyle iki salla karıştır opinin aynısı:) siyah ojeyi koymadan önce birazını dök ama taşmasın 1.50 tlye taupe ojen olur:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız :çok teşekkürler yarın hemen bir flormar kapıpı sonucu deneyeceğim ama yinede bir kaç opi alma vakti geldi de geçiyor sanırım :)

    Zetcim; Üstteki formülü deneyelm bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Opi-You don’t know Jacques kullanıyorum ben, çok ta güzel ama Chanel'in tonu daha bir farklı, daha bir güzel geldi sanki bana...

    YanıtlaSil
  4. flormar m 105 ve siyah karışımını uyguladım gayet başarılı bir sonuç elde ettim 1 TL 'ye taupe ojem oldu mutluyum hemen deneyin derim =)

    YanıtlaSil
  5. Nar o chanel'i bende dnemek istiyorum çok güzel görünüyor :)

    Seliiin; Madem sonuç bu kadar başarılı yarın ariim bari aradım aradım bulamadım çünkü :)

    YanıtlaSil