1 Mart 2010 Pazartesi

1.5 Liraya Chanel Particulier!


Bir kaç gün önce bu ilkbahar,yaz sezonunda taupe renginin çok moda olacağını ve opi ya da chanel'in ojelerinden birini almak istediğimi söylemiştim.

Bunun üzerine esrarengiz adsız bir okuyucum:) Flormar m 105 rengine bir kaç damla siyah oje damlatırsam çok güzel bir taupe ton elde edeceğimi söylemiş. Bütün kızlar adına Teşekkürler adsız yorumcuuuuu :))) Tam olarak aynı renk tutmasa bile yakaladığım tonu çok sevdim...

Resimde gördüğünüz chanel Çantamın İçindekiler blogunun sahibesi zuzu'ya ait...Sağdaki flormar ise tabiki ucuzcu bana :)

Mutlaka deneyin!

18 yorum:

  1. çok iyi fikirmiş bence biraz da kahverengi mi damlatılsa acaba ?

    YanıtlaSil
  2. ay ay süpersin. Bende böyle renkleri karıştırıp yapıyorum ama flormarın bu rengini hiç görmemiştim. Hemen deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. renk gerçekten çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Valla güzel olmuuş! :) Bende denicem hemenn. Bir renk daha katılsa tam olacak gibi ama ne acaba?

    YanıtlaSil
  5. Sechilcim bilmemki bencede sanki kahve damlatılsa daha açık bir ton tutar bir dene bakalım ben birde griyi deniycem:)

    Pelincim; Bu mat serisi yeni çıkmış sanırım bende ilk kez görüyorum :)

    Cat ; Bende çok sevdim bu yaz bol bol kullanırım bu rengi ben :)

    Zetcim; Sanrım daha acık bi renk elde etmek için siyah yerine gri damlatılabilir bir de öyle deniycem :)

    YanıtlaSil
  6. Super olmus canim ben cok basarisizim bu konuda, en son jade yapmaya calisiyodum bi turlu olmadi :( Ekonomik,renkte tutmus daha ne isterim :)

    YanıtlaSil
  7. rica ederim:) bu arada ben biraz fazla siyah ve biraz da beyaz katarak daha grimsi kahve tonu da elde ediyorum chanel jade rengini de kendim karıştırarak yapmıştım daha ekonomik ve kendi zevkime uygun:)

    YanıtlaSil
  8. Lydia: Dimiii :))

    zuzucum: Benimde ilk denemem ama tuttu valla :)

    Adsızcım :adınıda yazsaydın keşke böyle çok gizemli oldun :)Diğer formülünüde en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. sanırım siyahdan bir kaç damala daha fazla koyarsan renk tutacak gibi:)

    YanıtlaSil
  10. Miacım ben biraz daha fazla siyah damlattım biraz daha grimsi oldu bu da çok hoş olmuş ama yaşasın pratiklik ve ucuzculuk :)

    YanıtlaSil
  11. tüh yaaa önceden görseydim bunuu gayet sahaneymis, ben de chanel almistim!

    YanıtlaSil
  12. Yetenek sizin; Daha fazla damlatmaya korktum gri olur diye:)

    Selin: Kesinlikle bnde kıyamadım acıkcası chanele o kadar para vermeye :)

    Styleboom: Olsun o bitince bunu uygularsın çok pratik :))

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. bende adsız kişi olarak yazıyım bari=) pastel 43 numarayı denemeni tavsiye ederim;)

    YanıtlaSil
  15. victrolaa dedi ki=)ben de cok aradım bu rengi bayadır vee sonunda buldum=))flormar ın M110 diye bi rengı var kesinlikle channel in aynısı;)

    YanıtlaSil
  16. flormar m 110 a bide siyah ve çok az mürdüm koyarsan oldu sana chanel 505:)

    YanıtlaSil