15 Mart 2010 Pazartesi

19


Kaç yaşındasın? diye sordu.

Bira içebilecek yaştayım.

Peki ya sen ?

35 olacağım…

….

Korkmuyor musun? Dedim kendi korkularımı bastırır gibi kararlı bir tonda…

Korkmamı gerektiren bir sebep mi var ?

Bilmem… 35 yaşındasın bekarsın, anladığım kadarıyla hayatın ordan oraya savrulmakla geçiyor ne yapacaksın ki?


Bilmem dedi içkisinden bir yudum alıp. Sen ne yapacaksın benim yaşıma gelince?

Bilmem, daha çok var ama evlenmiş olurum sanırım dedim. Sesimin titremesine engel olamamıştım…

Karşımda umursamazca sigarasını içerken kendime kızdım tekrarladım;

Evet evlenmiş olurum, senin gibi olmak istemem…

Benim gibi?

Yalnız!

Yalnızın üzerine basa basa söylemiştim . Zayıf noktasını bulmak istiyordum…

Bak ufaklık dedi… Ufaklık kelimesi beni kızdırmıştı belliki o da zayıf noktamdan vurmaya çalışıyordu…Hedefi tam 12 den vurdu.

25 yaşındayım dedim dişlerimi sıkarak. Ayrıca sandığından daha olgunum ben…

Yaşımı büyüterek söylemek benim için sıradan bir durumdu. Sanki 19 yaşında bir bedene hapsolmuş 30 yaşında bir kadındım ben…

Sözünü yarıda kestiğim için kızmadı gülümsedi...

Ufaklık; Yalnız olmak bazen iyidir.. insana yaşadığını hissettirir.

Bomboş bir eve girdiğinde hüzünlenmiyor musun?

Evim yokki…

Yok artık!

Ev bir yere bağlanmaktır. Seni olduğun yere çiviler.Yıllarca çalışıp kazandığın her kuruşu seni olduğun yerde tutacak bir yapıya vermek saçmalıktır. Sıcak bir yuva, iyi bir eş, koca bir aile bunların hepsi yalnızlığımızı kapatmak için kullandığımız yamalardan başka bir şey değildir.

Peki yalnız uyumak ?

Niye yalnız uyuyayım?İstediğimiz an başkasıyla uyuyabiliriz. Ama birlikte olduğun insan ruhunu emmeye başladığı zaman o beğenmediğin yalnızlığı aramaya başlayacaksın..

Saçmalık! dedim… Bütün bunlar senin gibi erkeklerin bağlanmaktan korktukları için uydurdukları bahaneler. Ben böyle olmayacağım Kocam diyeceğim insanın da böyle olacağını sanmam…

Sonuna gelmiş sigarasını kül tablasına basarken yüzüme dikkatlice baktı…

Ufaklık; “Aşık olacaksın, başkaları sana aşık olacak dünya seninmiş gibi hissedeceksin. Kuralları sen koyacaksın, kurallarını yıkanlar olacak.Geride yalnızlığın kalacak... Onunla barışmayı öğrenmelisin. Kimse olmadığında sana eşlik eden o eşsiz yalnızlık olacak…


Kadehinde kalan içkiyi hızlıca kafasına diktikten sonra ceketine uzandı…

Bir gün yalnız uyumak canını yakarsa işte o zaman o yalnızlığı sevmeye başlayacaksın…

Acı çekmek iyidir tıpkı yalnızlık gibi yaşadığını hissettirir…

Barın kapısından çıkarken bana el salladı…

19 yaşındayım diye fısıldadım…

13 yorum:

  1. Acı çekmek iyidir tıpkı yalnızlık gibi yaşadığını hissettirir. Ne Kadar doğru. Yaarken bazen küçük bir kız bazen kocaman bir kadın oluyorsun.Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hayatımızın her anında yalnız olmadığımızı söyleyen bir ailemiz olsa da içimizde hissettiğimiz duygular tersini söyler. Kalbine ve beynine aynı anda sahip olabilecek biri belki de ruhuna dokunup yalnızlığı unutturabilir.

    çok güzel bir yazı eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok başarılı. Çok beğendim. Parmaklarına sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Mia'm
    beni mahvettin..
    çabuk gel dizimin dibine
    seviyim saçlarını ,
    sarılıyım sımm sıkı öpiyim güzel güzel ..

    YanıtlaSil
  5. Miacım bu hikaye senin mi ? Gerçekten çok anlamlı ve güzel bir hikaye olmuş. Zaman zaman her insanın yaşayabileceği şeyleri çok güzel anlatıyorsun .. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. herşey o kadar doğru ki; ufaklık...

    YanıtlaSil
  7. Seda; teşekkür ederim ne kadar güzel söylemişsin :)

    Aicha: Sanırım bazen en üyük kalabalığın ortasıda bile yalnız hissedebiliyoruz.

    Kömür, Belya Teekkür ederim yerim sizi :) Belyam geliyorum bu hafta :)

    Joey Potter: çok teşekkür ederim.

    Fatihcim; Evet benin hikayem ara sıra böyle denemeler yazıyorum. Bu tarz yazdıklarımıda beğendiysen çok mutlu oldum :)

    Beyazın istilası; Doğru mu ?:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel valla :) Denemelerin devamını bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  9. inanılmaz güzel yazmışsın, o kadar güzel ki gerçek sandım adamı nerede gördüğünü soracaktım

    YanıtlaSil
  10. Peki ya sonra? Sonrası da olmalı bu hikayenin...Bence bunu hakedıyor.

    YanıtlaSil
  11. yalnizlik zorunluluk olunca degil, insanin kendi secimi oldugunda güzeldir.

    YanıtlaSil
  12. naptın kızım senn beni benden aldın şuan! montaigne gelsin okusun:)

    İmza
    emekli blogger cindrella:)

    YanıtlaSil