27 Mart 2010 Cumartesi

Anne Ben Evlenmiycem!!!


Küçükken "Ben hiç evlenmiycem" diye gezerdim ortalıkta...

Kimse beni takmaz Hep büyüyünce fikrin değişir derlerlerdi 23 yaşına geldim hala bir değişiklik yok hala 10 yaşındaki büyümüşte küçülmüş tavrımla evlilik çok gereksiz bir kurum diye gezmekteyim...

Hep çok farklı bir hayatımız olsun isteriz ya.. Sürüden ayrılmak marjinal olmak isteriz... Hah işte o koca bir yalan :) Ben şimdi böyle bilmiş bilmiş konuşurken, on sene sonra beni iki çocukla görürseniz bana gülmeyin sizinde başınıza gelir hiç acımam bende gülerim...:)

Bunları niye anlattığıma gelince...

Dün akşam haberleri izlerken Duman grubunun Solisti Kaan'ın Manken Seçkin Piriler'le evlendiğini gördüm... Seçkin ve Kaan'nın dünyanın en alakasız çifti olmasını geçtim, konserlerinde kızların görmek için birbirini ezdiği, Hayatı yaşa höy löy bilmemne diye sarkılar yapan, kafası her daim dumanlı olan bir adamı damatlıkla görünce hayatın gerçeği çat diye yüzünüze çarpıyor...

İster rock yıldızı ol, ister süper kahraman sonun bu işte!

Evlenip çoluk çocuğa karışmak !!!

Hani şu istiklal'de mutsuz mutsuz oturan tuhaf saçlı mutsuz emo çocuklar var ya bazen onları durdurup seninde sonun bu çocuğum... 40 ına geldiğinde ne bu saçlar kalıcak ne bu hayat çok kötü tavrın.Oturup evinde karınla çoluğunla çocuğunla akşamları elma armut yiyeceksin demek istiyorum...

Emo çocuk beni dinler mi? Dinlemez.O yine ben sistemin kurbanı olmıycam diye gezer :)

Kaan'da böyle demiş midir acaba...

Asla evlenmiycem ünlü olup bir gün onla bir gün bunla takılıcam gelsin, partiler, alkol, kızlar!

???

Hıı evet evet :)

Şimdi aynı hamleyi Teoman'dan bekliyorum...

Ha bu arada ben evlenmiycem:)

Ama Teoman "Gel evlenelim!" dese hiç kaçırmam bu yazıyı da yok ederim :)

Seçkin Piriler'e Not: O nasıl Gelinlik Seçkin :)))

13 yorum:

  1. Gerçektende en alakasız çiftlerden birisi olmuş ya :) Miacım öyle bir evlenirsinki, hatta evlendiğin zaman bu bloğun hala açık kalırsa o zaman bu yazının linkini sana ben göndericem :) Valla bende hep öyle düşünürdüm bazen hala öyle düşünüyorum ama evlilikde güzel. Ne biliyim hani yaşamayı bilen insanlara evlilik bu hayatı değiştirmez. Çoğu kişi evlenince serbest kalamayacakları korkusu içersinde ama bu tam terside olabilir. İnsan gerçek aşkı yaşarsa bir an önce evlenmeyi düşünür..

    YanıtlaSil
  2. nereyede babamla yaşıt hala teoman diosunuz saçmasınız...

    YanıtlaSil
  3. kaan tangöze, burdan sana sesleniyorum olm! 13- 17 yaş aram sana haram olsun hulağn! hayır tonla manken kaldırabilerdin neden bu seçkin kadını neden ühühü. ayrıca da bu kadın 3 aylık hamile, memelerden de anlayabiliriz, ondan öne almışlar düğün tarihini bi de kaanın ölen sevgilisi var ahu paşakay ki miss turkey güzeli de hem de, uğruna tonla şarkılar yaptığı kadın... bu kadar kolay mıydı unutmak onu ben şaşırdım. of yaa dertlendim yemin ederim. seçkin ne lan? mutlu neyin olmayın, hıh.

    YanıtlaSil
  4. Ben bu "nası olurğğ seçkin'le" diye üzülenlere çok çok gülüyorum. ya bu insanlar kendilerini ne sanıyorlar bilmiyorum, Seçkin Piriler'i yerden yere vurma hakları bitirdikleri üniversiteden, muse grubunu bilmelerinden, gittikleri konserlerden izledikleri yabancı dizilerden, taksimde iki bira içmelerinden mi geliyor anlamıyorum. Kaan'ın şarkıları buna mıydığğ gibi bir grup açmışlar facebook'ta, yok canım ona değil sanaydı demek istiyorum böylelerine, erasmus fotolarıyla yaptığın albümlerden, mac cosmetics hayranı olmandan dolayı sen hakediyordun öyle şarkıları ahaha.. hayır nereden biliyorlar ki, belki aralarında çok süper muhabbet ediyorlar, belki deli gibi mutlu bir cinsel hayatları var, sanki 7/24 yanlarındasın. sözlükte seçkin hakkında "duman konserlerinde berbat dans ediyor" gibi bişeyler yazmışlar ahah ona da ayrı güldüm, herkes konserdeki dans kareografileriyle ödül alıyor sanki.
    yani ne kadar, rock grubu dinleyecek kadar(!) aşmış, eğitimli kültürlü, batı görmüş bilmemne de olsak mantık köydeki büyük nenenin "davul bile dengine" mantığından 2 adım ilerleyememişiz.
    Kime ne, isteyen istediğiyle evlensin. şimdi de "kız hamileymiş de o yüzden onunla evlenmek zorunda kalmış zavallı kaanım:( (yoksa beni tercih ederdi" savunmasına sığınmaya başlamışlar.
    Adamın kızda gönlü olmasa canlar, değil bir, 10 bebeğe hamile olsa evlenmez.

    YanıtlaSil
  5. yok yok bu işte bi iş var gardaş...

    YanıtlaSil
  6. Gelinliğin korkunç oluşu da ayrı bir tezat değil mi sence?

    YanıtlaSil
  7. :)) ay evet gelinlik irenç sanki kızımız model diil hiç model nedir bilmezde gider alır tarzda davranmış...hadi onu bi kenara bırakiim de o kaanın zorla evlendirilmiş gibi davranan surat iafedesi de neyin nesidir acaba...
    hiç yakıştırmadım çiziyorum onları...

    YanıtlaSil
  8. hı ayrıca evlenmesen de olur ya..ailen sana karışmazda gönlüne göre biriyle yaşamana ses çıkartmazlarsa en doğrusu odur bence e tabi bi de çocuk istemicen yada ay nolcak nikahsızda yaparım diyosan alnından öperim senin..bu arada ben evliyim :) ve yarın bi gün kızım olursa kesinlikle evlenicek yada evden bensiz bi yere gitmicek neymiş efem kişi kendinden bilirmiş işiiii....

    YanıtlaSil
  9. miacım yetinmior, yetinemior, yine soruorum, seçkin o gelinlik neeee???

    YanıtlaSil
  10. ah simdi gordum bunu. ben de yazmistim bu evlilik hakkinda yazi. halbuki normalde hic ilgimi cekmez boyle seyler. kim kiminle evlendiyse bana ne?
    eger askin cesit cesit halleri varsa bu evlilik askin s hali bence. askin sacma, sinirsiz ve sorumsuz hali. ben de sahsen bulursam bi s hali, kacirmam, yapisiveririm hani :)

    YanıtlaSil
  11. bir de yorumu yazarken seckin'in s ile basladigini dusunmeden yazmistim bunu. simdi dank etti. cidden askin s haliymis, kendi kendimi onayladim:)

    YanıtlaSil
  12. ben 27 yaşındayım, hala daha ben evlenmiycem demeyi bırakamadım sen ne diyosun?

    YanıtlaSil
  13. Çalıntı fotograf kullanmıssınız

    YanıtlaSil