3 Mart 2010 Çarşamba

Anne Ben Ünlü Oldum Biraz :)


Bazen hayat bana çok güzel oyunlar oynuyor, hepsi birbirinden heyecanlı :)

Çok yakın arkadaşlarımdan biri Zeynep aradı bugün okula gitmiş hocasıyla konuşurken "kızınız nasıl,neler yapıyor?" diye sormuş… Hocası da "Ne yapsın bu aralar blog yazmaya uğraşıyor hatta bir kız var blog yazarak dergilere yazmaya başlamış mia mıymış neymiş bende yazacağım onun gibi diyor" demiş :) Arkadaşım; “O benim çok yakın arkadaşım” diyerek durumu anlatınca çok gülmüşler hatta hocası arkamdan "kesin torpil vardır o kızda" dediğini itiraf etmiş :D Arkadaşımın hocasının kızının adı da Zeynepmiş. Zeynep’cim okuyucum olduğuna göre gel bul beni :)

Okunuyor olmak hiç bu kadar mutlu etmemişti beni pek bir celebrity hissettim söliyeyim şımarıklığım üstümde şu an :)

Ps: Ben bu yazıyı yazarken bilgisayarımda “Fame” çalıyordu düşünün nasıl gaza gelmişim Hemen gidip kendime bir şapka ve koca gözlük alayım ünlüyüm ya artık :)

7 yorum:

  1. Ne güzel olmuş, şahane!

    YanıtlaSil
  2. ben neden sasırmıyorum bu yorumlara
    her zaman inandım bu konudaki yeteneğine.
    "Çetu"

    YanıtlaSil
  3. Nar: Evet yahu şahane :)

    Çetu: Ben bile bilmezken biliyodun sen iyiki varsın ama :)

    Vintage Peony: Sen daha tatlısın canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok güzel :)) Fame Monster'lara dikkat ama :)

    YanıtlaSil
  5. Koray: Birlikte gitcez Gaga'ya :))

    YanıtlaSil
  6. Bu kız da kesin torpil var :):):)

    sevgili okuyucu arkadaşlar bu kızda torpil falan yok,sadece şansı var ve star ışığı hepsi bu :)

    Gözlüklerin için rayban sponsorluğu kullanabilirsin miam ya da channel, gucci :):)

    YanıtlaSil