4 Mart 2010 Perşembe

Ben Büyüyünce Lola Bunny Olucam!


Ben çok kitap dergi karıştıran bir çocuktum. Ne olsa okumaya çalışırdım. Teyzemin kadın dergilerini, dayımın mizah dergilerini , annemin kitaplarını babamın bana aldığı milliyet çocuk dergilerini önüme ne koysanız okurdum…Sevdiğim resimleri keser biçer ortalığı birbirine katardım.İşte Bu dergilerden, kitaplardan sürekli çıkartmalar çıkardı ve ben onların hastasıydım…

Hastasıydım derken abarttığımı düşünüyorsunuz değil mi ? Burdan size sinsi bir gülücük atıyorum o zaman :)

Hani biz küçükken "Space Jam" diye bir film vardı hatırlar mısınız? Walt Disney karakterleri ve Michael Jordan’ı bir araya getiren film hani:) Teyzem beni o filme götürmüştü. Allahım keşke götürmez olsaydı 1 ay kendime gelemedim. Filmden sonra filmin boyama kitaplarını , çıkartmalarını herbişeyini aldırdım evdekilere. Hatta orda bir Lola Bunny vardı böyle seksi bişey . "Büyüyünce Lola Bunny gibi olcam ben!" diye gezdim ortalıkta. Örnek aldığım tipe bakar mısınız bildiğin tavşan! Her neyse ben odanın her biryerine bu çıkartmaları yapıştırmıştım hatta hızımı alamayarak gidip buzdolabına da yapıştırınca, annem bir güzel bağırmıştı bana. Bende “Böhüaaa ama o Lola Bunny benim idolüm konuşma benleee” diyerek 3 gün trip yapmıştım.

Sonra biraz daha büyüdüm bu seferde Hey Girl, Cosmo Girl gibi dergilere sarıp onların verdiği şarkıcıların çıkartmalarını dolabıma yapıştırmaya başladım...

Dolabım uzun süre değişmediği için bütün çocukluk ve ergenlik dönemim birbirine girmişti.

Şöyle ki;

Çocukken Bugs Bunny’ ye hasta olup onu yapıştırmışım, üç sene sonra “Bu ne ya ezik gibi” diyip üstüne Atilla Taş’ı (evet gülmeyin Atilla taş: ) yapıştırmışım. Sonra “aa ne kroymuşum” diyip Vahşi güzel dizisinde ivo mu ne bi çocuk vardı onu yapıştırmışım. Ergenliğin doruk noktasında gidip “Eminem” çıkartması yapıştırmışım. Dolabım benimle beraber büyüme evresini tamamlamış resmen. Şimdilerde o dolap çıkartmalarımla birlikte hala duruyor. Şimdi ne var diye merak ediyorsanız Bugun Uykusuz dergisi Fırat Çıkartmaları vermiş onları yapıştırmaya gidiyorum :)

Büyüdüm diye geziyorum ya ortalıkta…

Lola Bunny Olamadığıma göre büyümemişim daha :)


O kadar çok çocukluğumu anlatmışım ki; geçtiğimiz günlerde İzmir'den Seda "Çocukluk resmini koyarmısın kafamda canlandırmak istiyorum" demiş. Bende "neden olmasın" dedim :) Buyrun bakalım; pozum da şahane yalnız elimde ayakkabılarla :)

Gününüz Güzel Geçsin…

10 yorum:

  1. Tanrıııııııııııııııııım! :)
    son zamanlarda en çok keyif alark okuduğum yazı :D

    lola sex evet ben de severdim :D
    space jam i çıktığı sene çok severek izlemiştim bi soraki sene ise çocuk işi gelmişti ben de çabucak büyüenlerdenim :D
    ama çok keyif aldım bu yazıdan :)

    mwaah!!! :D:D

    YanıtlaSil
  2. Süper bi yazı olmuş Mia. Senin bu tip yazılarını okumak çok zevkli :) Bende 4 sene önceki ranzamı hatırlıyorumda, formula1'den örümcek adam ve batmenine kadar bir çok çıkartma vardı. Ama ranza kışın yakılmak üzere bir vatandaşa verilmişti en son :)

    YanıtlaSil
  3. çok şirin çıkmışsın resminde:)yazın da öyle :Dbenim odamın duvarları görünmüyodu nerdeyse poster ve çıkartmalar yüzünden :D yazın bana ilham verdi bende buna benzer bişeyler yazıcam çocuklukla ilgili :)

    YanıtlaSil
  4. Can: Lola ya çocukluğumun kahramanı sevilmez mi :)Büyümeyelim hiç :)

    Fatihcim; Teşekkür ederim.Hahaha bizimde vardı ya ranza kardeşlerimi çıkarmazdım yukarı haha bak başka anılar canlandı gözümde :D

    Limonlu çikolata: Teşekkür ederim canım :) ah birde posterler vardı değil mi onlardan da bol bol vardı oda karman çormanmış resmen :)))

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler mia :=) Çok muzur bir çocuk gördüm. Yazı harika Uykusuz fırat çıkartması mı veriyo bende almalıyım :=)

    YanıtlaSil
  6. oyyyhh çok tatlı bişeee küçük mia:)

    YanıtlaSil
  7. ben daha çok masadaki tabakla ilgilendim, sarma-börek.. yanaklar nasıl ölee tombul tombul olmuş belli oldu:)))

    YanıtlaSil
  8. Seda: Rica ederim :) Evet top seviyede yaramazdım :)

    Zeynep'cim; Ahh tatlım büüydük ya ne sinir bi durum :)

    Beyazın istilası: Doğum günümde çekilmiş bi resim yalnız yanalarım ve parmaklarım hala aynı tombulluğu korumakta of :)))

    YanıtlaSil
  9. kim derdiki bir gün gelicek senin yazdığın yazıları bu kadar zevkle okucam...Hep böle ol emi :))

    YanıtlaSil
  10. ah çok teşekkür ederim metincim :))

    YanıtlaSil