10 Mart 2010 Çarşamba

Kadınlar dikkat yaz geliyor!


Yaz Geliyor!

Daha dur mart ayındayız diyorsanız büyük ihtimalle erkeksiniz ve kadınların 3 aylık panik döneminin başladığından haberiniz yok. Kadınlar için mart ayı, diyet, spor ve kalori yaktıracak her türlü aktiviteye başlama ayıdır. Çünkü kış aylarında kazak ve paltoların altında gizlenen göbek ve kalçalar, yazın incecik elbise ve eteklere bürünecektir... Bu yüzden de çılgınca bir kilo verme yarışı başlar kadınlar arasında. Kışın akşam yemeklerinde yenen bol tereyağlı iskenderler salataya döner. İçilen sıcak şaraplara , ekstra kremalı kahvelere elveda denir. Ve her kadın "beş kilo fazlam var şekerim o beş kiloyu bir vereyim yeter," der. Kaç kilo olursa olsun her kadın o beş kiloyu verince Adriana Lima olacağını düşünür.... Devamı için Tık Tık:)

6 yorum:

  1. ben de mart girer girmez acele etmeliyiz sadece 3 ayımız kaldı başlıklı bi yazı yazmıştım, konu tam olarak buydu fakat bukadar eğlenceli değildi okuması:)

    YanıtlaSil
  2. hahaha çok eğlenceli bir yazı olmuş :D
    ben de valla sabah minibüste aynen öyle düşündüm "şu 5 kiloyu versem ne süper olur". Seneye VS podyumunda beni göreceksiniz, valla bak :D

    YanıtlaSil
  3. Zeynepcim:Senden İlham aldım spora başlamak için:) bütün kadınların derdi aynı napıcaz bilmiyorum acele etmeliyiz:)

    Lydia: 5 kilo yeter hepimize :))

    YanıtlaSil
  4. ödülünn varrr :))

    http://thequeeenofdreaaams.blogspot.com/2010/03/ilk-odulumm-ve-yaratc-blogger-odulleri.html


    Sevgiler,xoxo...

    YanıtlaSil
  5. geçen hafta hillsidedaki boot camp dersi o kadar kalabalikti ki yer ve nefes zor aldik, ama hoca da kizlar nerdeydiniz butun kis diye fena fircaladi ve cok fena da intikam(!) aldi, arada kis boyu da gitmis olan ben de yandim oyy oy! hala o gunun yorgunlugu bacaklarimda kollarimda!yani evet haklisin pank donemi basladi artik derslere bi 15 dk onceden gitmem sart!

    YanıtlaSil
  6. sana bir hediyem var tatlımmm :)

    http://buonaseraa.blogspot.com/2010/03/ve-oscar-goes-2.html

    YanıtlaSil