30 Mart 2010 Salı

Miray' dan Al Haberi :)



Bu aralar çok keyifliyim... Bahar geliyor içim kıpır kıpır:)

Bugün biraz içimi dökmeye karar verdim...Normalde sıkmam sizi böyle ama bugünlük idare edin :)

2 yıllık bir ilişkimi bitirdim geçtiğimiz günlerde içim biraz buruk tabiki ama sonunda özgür bıraktık birbirimizi diye mutluyum aslında...Zaten geçmişi düşünüp üzülenlerden olmadım hiç önümüzdeki maçlara bakıcaz insanıyım biraz :)

Bunun dışında geçen 8 ay önce hayatımdaki herşeyi kenara iterek yazı yazmaya karar vermiştim Şu an yavaş yavaş bunun meyvelerini topluyorum ve inanın hiç pişman değilim.

Bazen çok güzel maillerinizi alıyorum... Hatta geçen akşam gelen bir mail ağlattı beni...(Adı bende saklı olsun) Sanal bir dünyanın insanlarıyız belki ama o kadar yakınsınız ki bana... Her türlü övgünüzü,eleştirinizi en yakınımdan almış gibi önemsiyorum...

Birde çoğu kişinin kafasını karıştırmışım."Sana Mia 'mı diyelim? Miray mı diyelim? Hatta Mia nedir yenir mi ?" diye soranlar için açıklayayım :)

Miray gerçek ismim kendisini gayet severim :)

4 yıl önce italyan arkadaşlarım ismimi Telaffuz etmekte zorlanınca ismimi modifiye ederek italyancada benim anlamına gelen "mia" haline getirdiler. Sonrada öyle kaldı :) Arkadaşlarım bana mia der siz de ister miray diyin ister mia :)


Bu ay neler yaptığıma gelince;

Artık her ay hatırlatarak vaktinizi almayayım diyorum :) Cosmopolitan okuyorsanız her ay benim yazdıklarıma da bir göz atın :) Buradan bu ay neler karalamışım bakabilirsiniz...

Bu hafta Cafe RUJ'da Haftanın stil ikonu kim? diye merak ediyorsanız
Buradan Nisan yağmurlarında ne giysek? diye düşünüyorsanız Burdan buyrun :)

Şimdilik Bu kadar...

Mart'tan bir hayır göremedik diyenler Nisan ayınız şahane geçer umarım :)

12 yorum:

  1. yazmaya baslayarak bence cok da iyi yapmissin:)

    YanıtlaSil
  2. 2 yıllık ilişkinin bitmesi üzer be miacım,,ama aşk bittiyse ilişkinin ne anlamı var de mü?,,yanında fazladan parazit:D umarım önündeki maçlar evliliğe götürür seni, hiç evlenmicem deme kesin evlenirsin:D

    YanıtlaSil
  3. Ta Aralık ayında "Ayrılık ve Köfte" yazısında almıştık sinyalleri, ama ilişkiler öyle bıçakla keser gibi bitirilmiyor tabii... Güzel günler sizin olsun.

    YanıtlaSil
  4. Lizard Queen; Çok teşekkür ederim :)

    Olcaytile; Dimi aşk bitince olmuyor işte... ve aşk hep bitiyor işte bir gun seviyorsun bir gun bi bakıosun puf :)

    Coşkun; Hatırlamana çok şaşırdım o yazıyı :) Ama şu an düşünüyorumda aslında bıçakla kere gbi btirmek gerekiyor sanırım uzatmaları oynamanın hiç bir anlamı olmuyor... Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok fazla blog takip etmiyorum aslında ama senin bloğunu uzun zamandır takip ederim. Genelde okuduğum yazılarınada yorum yapmadan geçmem pek. Çünkü magazin, kozmetik ve moda harici bir çok yazının samami bir şekilde yazıldığı ve bu yüzden benim için özel olan bloglardan birisi bu blog. İlk zamanlar adını Mia sanırdım hep :) Miray olduğunu sonradan öğrenmiştim. Yalnız Mia sana yakışan sempatik bir lakap :) Biten ilişkin içinde üzülme sakın. Sen içi gibi dışıda güzel bir kızsın. Seni hakedenler çıkacaktır karşına.. Güzel yazılarının devamını bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  6. Nisan ayı daha bir baharla gelsin hepimize Miacım;)

    YanıtlaSil
  7. Fatihcim; Çok teşekkir ederim güzel düşüncelerin için :) Üzülmüorum zaten ben üzülürüm gecer baş agrısı gibi yaşıorum ben ayrılıkları :)) Öpüyorum çok

    Yldızcım; Evet çok guzel gecsin bu bahar :)

    YanıtlaSil
  8. wuhhuw trençkot alarak iyi etmişim o zaman :)

    YanıtlaSil
  9. nisandan sonrası da iyi geçer inşallah:))

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Miacım blogunu ilk günden beri büyük bir keyifle takip ediyorum.Başarılarına şahit olmaksa ayrı bir lezzet:)
    Aşk konusuna gelince kuzucum,eminim önümüzdeki günlerde kalbinde hep bahar havası estirecek, seni çok mutlu eden biriyle karşılaşıp bize ondan bahsediceksin ve bende mutlulukla yazılarını okumaya devam edeceğim:)Kocaman öpücükler ve
    Sevgileeer..

    YanıtlaSil
  12. bahar gelmiş, yaz gelmiş, "andere mütter haben auch schöne söhne" der almanlar, yani başka annelerin de yakışıklı oğulları vardır demek :) merak etme, yakında kalbinin pır pır etmesi dileğiyle bugünkü programımı kapatıyorum...

    YanıtlaSil