2 Mart 2010 Salı

"Nine" Be Italian!


Müzikalleri sever misiniz?

Eğer cevabınız koca bir evetse "Nine"a bayılacaksınız :)


Sizi bilmem ama ben filmlerde güzel kadınlar görmeyi severim hatta Oceans Eleven filmini içinde doğru dürüst kadın yok diye izlememiştim:)Filmde Sophia Loren,Nicole Kidman,Kate Hudson, Penelope Cruz,Marion Cotillard ve Fergie'yi görünce ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız:)


Filmde İtalyan yönetmen Guido'nun yeni filminin çekim arefesinde; Düşündüklerini, hayal ettiklerini bol şarkılı ve danslı halüsinasyonlar olarak izliyoruz...

Filmde Penelope Cruz'a bir kez daha hayran kaldım. Aynı anda hem komik, hem dramatik hem de güzel olmak nasıl bir yetenektir ve bu yetenek bende niye yoktur yahu :)

Film çıkışı müziklerin etkisini üzerinizden atmak zor olabilir bu yüzden müzikleri Maury Yeston'un yaptığını not düşelim :)Özellikle Fergie'nin seslendirdiği "Be İtalian" muhteşem...


Ben daha fazla anlatarak büyüsünü bozmayayım:) Dvd de izlerim diyenleri şimdiden uyarıyorum mutlaka sinemada izleyin:)

Gününüz Güzel Geçsin...

4 yorum:

  1. vauuuv kesin izlenmeli!!! :)

    YanıtlaSil
  2. Vintage peony: Kesinlikle tatlım tavsiye ederiiim :)

    YanıtlaSil
  3. Mia'cım penelope'yi bende çok beğeniyorum.Yarın izleyeceğim merak ettirdin iyice :)

    YanıtlaSil
  4. izledikten sonra italya'ya gitmeye karar verdim! gercekten cok güzel (:
    ama ben seneler önce çekilen 8.5 filmini de izlemek istiyorum. Rob Marshall ondan etkilenmiş (:

    YanıtlaSil