7 Mart 2010 Pazar

Oscar 2010: Best And Worst Dress!

"Oscar Red Carpet" geçidi biter bitmez sıcağı sıcağına beğendiğim ve beğenmediğim kıyafetleri sizinle paylaşmak istedim. Bakalım kim ne giymiş :)


*Nicole Richie'nin vintage stili "Reem Acra" imzalı elbisesi Oscar için oldukça sıradışı ama güzeldi çok sevdim!

*"Monique Lhuillier" imzalı bir kıyafetle törene katılan Kristin stewart Tahmin ettiğiniz gibi yine salakça ergen tavırlar sergiledi.Kıyafetini çok beğensem de saçını makyajını yine sevmedim hep birşeyleri eksik yapıyor bu kız :)


*Demi Moore giymiş olduğu "Versace" elbiseyle enfes görünüyordu.

*"Oscar De La Ranta" elbisesinin içinde ışıldayan Cameron Diaz herzamanki gibi çok güzel, çok sempatikti...


Veee işte törende en beğendiğim isim "Diane Kruger" Chanel elbisesinin içinde ne kadar zarif görünüyor baksanıza...

Tabiki Beğenmediğim hatta korkunç bulduğum kıyafetler vardı. Ama beni en çok dehşete düşüren bu iki kıyafet oldu.


*Geçen yılki elbisesine bayıldığım Penelope Cruz Donna Karan elbisesinin içinde Oscar törenine değil halasının kızının düğününe gidecekmiş gibi görünüyordu...

*Vera Fermiga'ya ise söyleyecek sözüm yok. Hani küçükken grafon kağıtlarından süs yapardık aynen o süslere benzemiş. Gidin bir yerlere asın :)

Siz ne düşünüyorsunuz bakalım?

11 yorum:

  1. Demi ve Cameron'a ba-yıl-dım! :D en azından sezon trendi harmanı olmuş harika görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. kate ve sandraya bayıldım bende ama burda yokler kiii:(((

    YanıtlaSil
  3. Can: Özellikle Demi Moore her geçen gün dahada güzelleşiyor sanki :)

    Beyazın istilası: Ben kate'i biraz vasat buldum açıkçası sandrayı da pek sevmedim ama tören boyunca çok espriliydi çok tatlı bi kadın :)

    YanıtlaSil
  4. bır moda ögrencısı olarak şunu söylıyebılırkm bence vera fermiganın kıyafeti alay konusu olabılecek bır kıyafet asla degıl cok şık ve başarılıbiraz daha modayla ılgılensenız ıyı olur.

    YanıtlaSil
  5. Adsız: Hepsi dünyaca ünlü tasarımcılara ait belki ama ben beğenmedim. Zevkler renkler ;)

    YanıtlaSil
  6. ben de Diane Kruger'in kiyafetini kesinlikle beğenmedim...ama Cameron Diaz'a bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  7. Cameron'ın kıyafeti kalcalarını feci genis gösteriyordu ama kumas ve renk secimi cok iyiydi. makyajı ıse gene palyaco gibiydi ..bu kız kırmızı rujla koyu allık sürmemesi gerektigini asla ögrenemeyecek galiba:))

    Kristin'in sac ve makyaj konusundaki fikirlerine aynen katılıyorum.bisey var ama bir güzellik editörü olarak ben bile cözemedim hala:))

    Diane Kruger elbisesi sahaneydi ancak fırfırlar fazla kacmıstı..Tarzı superdı ve chanelim diye bagırıyordu..Vintage bir havası var kıyafetinn..

    Nicole'ün elbisesi güzel ama nicole'e hic uygun degıl..bir kere kızın boyu cok kısa ıkıncısı sac rengi koyu..elbise kapalı sac koyu boyun yok olmus..nicole görünmüyor:)

    Adsız moda ögrencisine kesinlikle katılıyorum..Fermiganın kıyafeti bana göre de sahaneydi...Emek vardı bir kere cidden..Ve kadın harika tasıdı kıyafeti..

    Sandra Bullock Ve Sarah jessica Parker'ın olmamasına üzüldüm burada..Cünkü bana göre they were the best:))

    Ama dedigin gibi zevk olayı..Sadece sunu söylemek isterim ki oscar kırmızı halı moda sovu gibidir. Yanı tum modacılar maharetlerini ve hayal guclerini sergilerle orada..yanı böyle devamlı klasik siyah krem tuvaletler beklentisi icerisnde olmamak lazım..

    YanıtlaSil
  8. Tuba'cım ne kadar güzel anlatmışsın bayıldım yorumlarına. Gercekten Oscar tam anlamıyla bir moda şovu... Diane Kruger'ın elbisesine bayıldım bir davet için benzer birşey diktirmeyi düşünüyorum hatta... Gerci Chanel'le aşık atamaz ama olsun :)))

    YanıtlaSil
  9. face de yazdım görüşlerimi bence en şık 3isim kesinlikle sandra bullock demi moore ve cameron diaz en rüküşler ise zoe saldana chanel çuvalıyla SJP.. jennifer lopez ve mariah carey.. ama hem yaş hem fizik hem kıyafet bir bütün olarak düşünürsek DEMİ MOORE hepsine bin basıyor..

    YanıtlaSil
  10. Bence Demi Moore'un kıyafetinin rengi muhteşemdi bu senenin top renklerinden tenine çok gitmiş zaten kadının fiziği mükemmel..ama elbisenin alt tarafında bir sorun var böyle mahmutpasa tuvaletlerini hatırlattı bana:))) Keşke alt kısmı da drape inseydi... bimiyorum bence sadece Demi Moore giydiği için çok güzel görünüyor..Yoksa elbisenin tasarımında abartılacak bir taraf yok..

    YanıtlaSil
  11. böyle tuvaletlerde şarap rengi çok güzel gidiyo.. son resimde kilere bayıldım gerçekten. ama ben böyle şeyler yapamam ki benim için tuzlu olur biraz. :) bi yarışmaya katılıcam da mavi'nin yarışması. bakmak isterseinz buradan bakabilirsiniz; http://www.mavipeople.com/

    YanıtlaSil