25 Mart 2010 Perşembe

Tuna, İclal Ve Ölü Kadın Üçgeni!


Tuna Kiremitçi ve iclal Aydın çiftini başından beri pek sempatik bulduğumu söyleyemem. Evlendikleri zaman gamzeli aşıklar orada,birbirini süper seven aşıklar burada diye gündemi kendilerince epey bir meşgul etmişlerdi.

Bugün gazeteyi açar açmaz Tuna Kiremitçi ve İclal aydın’ın tuhaf bir kapışma içinde olduklarını gördüm.

Ne yalan söyleyeyim İclal için üzüldüm biraz. Üzerinden o kadar zaman geçmesine rağmen hala bu adama karşı bir şeyler hissetmeseydi bu kadar sitemli bir yazı yazmazdı diye düşünüyorum. Yazar ,oyuncu, şöhretli falan filan… İclal Aydın’da bir kadın sonuçta…

Kötünün çekiciliğine kapılıp gitmiş, sonrasında şaşkınlıkla ortada kalmış bir kadın.

İclal yazısında aralarındaki en özel diyalogları kullanıp eski eşinin ne kadar değişken ve anlaşılması zor olduğundan dem vurmuş.

Şöyle ki;

Tuna K. Bir mektubunda İclal’e “Senin yanında iyi olmak istiyorum!” demiş.

???

Tam arızalı erkek modeli işte. "Ben kötü bir adamım ama sen beni iyi bir adam yapacaksın biliyorum."

İşte kadınları mest eden paradoks…

“Ben bu adamı düzeltirim. Serseri bir kurşunu evimin erkeği yaparım!”
durumu.

Bu oyunu kaç kez izledik?

Yüzlerce kez!

Sonu değişti mi ?

HAYIR!

Bu yazılı atışmanın sonunda Tuna K. Açıklama yaparak yazıda bahsettiğim kadın 1945-1987 yılları arasında yaşamış, efsanevi çello sanatçısı Jacqueline du Pré yeni sevgilim falan değil demiş.

Bir yazarla birlikte olmanın en kötü yanı yazdığı her kelimede kendinizde bir parça yakalamaya çalışmanızdır. İclal bu adamla evli kalsaydı ne olacaktı diye merak ediyorum şu an :)

-Tuna beni Jacquline denen o şırfıntıyla mı aldatıyorsun???

-Hayır hayatım o efsanevi…

-Sus cevap verme AYAR ÇEKERİM GÖRÜRSÜN :)


İclal Aydın Güçlü kadın imajını fena çizdirdi artık zor toparlar :)


Ps: Ne olup ne bitttiğinden haberiniz yoksa; Tuna Kiremitçi'nin yazısını okumak için Burdan İclal Aydın'ın cevabı için Burdan buyrun :)

13 yorum:

  1. ay inanmıorum rezil olmuş ahahahaha :)))) burcu kuru

    YanıtlaSil
  2. Ya ben üzüldüm İclal Aydına. Bilip bilmeden atlamış gibi oldu. Halbuki kültürlü kadındır İclal. Bir yanlışlık olmalı.

    YanıtlaSil
  3. bunu görünce ben de baya şaşırmıştım, nasıl hırslandıysa hiç araştırmadan yazmış herhalde. bir anlık gaza gelmenin sonuçları gibime geldi.

    YanıtlaSil
  4. yaa ben de sabah direkt iclal'in yazısını okuyup sinirlenip gaza geldim falan da tuna'nın yazısını sonradan okuyunca durumun farkına vardım...skandal boyutuna varmış durum yazık kadıncağıza anlaşılan o da tuna yı okuyunca gaza gelmiş...

    YanıtlaSil
  5. Ben de üzüldüm İclal Aydın'a; keşke 2 kere okuyup 2 kere düşünüp te 1 kere yazsaymış...

    YanıtlaSil
  6. Burcu: Biraz Öyle olmuş dmi :)

    Joey Potter; Aslında olay Jacqueline'i taıyıp tanımamak değil olaya balıklama atlayıp eski eşine köşesinden cevap yazması çok profesyonel bulmadım açıkcası.

    francesca mckennitt; Kötü olmuş sonuçları adam istifasını vermiş :)))

    Selin; İlk okuduğumda bende vay hain tuna diye düşünmüştüm. Gerçi Jacqueline gercek olsa da olmasa da Tuna Kiremitçi bu hersey beklenir :)))

    YanıtlaSil
  7. Nar; Kesinlikle bir anlık sinirle yazıp anında yollamış yazıyı sonradan çok pişman olacağını düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  8. Mia seninde dediğin gibi o bir kadın. Bu kadar zaman suskunluğunu koruyup bir anda alakasız bir sebeple patlamış. Yazık ama neler yaşadı sadece kendi bilir. Profesyonelliğe gelince o ikisi bu sınırı çok önce aştı zaten. Yazık :(

    YanıtlaSil
  9. benc eiclal gayet doğru birşey yapmış.. tuna'da kıvırmış sözüm ona... iclalin yazdığı herşey doğrudur...bir dönem kendisine hiç çekinmeden "ÖKÜZ" DİYEBİLECEĞİM BU ADAMIN KÖŞE YAZILARINI OKUYORDUM... ve evet aynı klişe cümleler- ki en kötüsü cümleleride kendine ait di'il, ordan burdan aşırılmış... hayatına giren kadınlara yazdı durdu...
    geçsin bunları Tuna... artık etrafındaki kadınların canını acıtarak kendini rahatlatamaycağını, o öfkenin böyle çıkmayacağını öğrensin...
    ve ayrıca umarım iclalin bu sessizlik sonu patlaması bu ikisini yine birbirine yaklaştırmaz...iclal kendini ağlama duvarı yapmaz umarım...
    ARKADAŞLAR İCLALİN YAZDIKLARI DOĞRUDUR... HİÇ DÜŞTÜĞÜ BİR ŞEY DEĞİL BU..TUNA KİREMETÇİ GERÇEKTEN BÖYLE BİR ADAMDIR..KALEMİNİN BİLE SORUMLULUĞUNU ALAMAZ... BU NEDENLEDİR Kİ ZATEN AŞKINI BAŞKA AŞKLAR BAŞKA CÜMLELER ÜZERİNDEN KARŞIYA TAŞIR, SONRADA BÖYLE OLAYDAN YIRTMAYA ÇALIŞIR....
    bugüne kadar yazdığım en uzun blog yorumu oldu zannımca, bende İclal kadar dolmuşum bu adama... çok öküz yahu adam...

    YanıtlaSil
  10. Keep on writing, great job!

    my blog post ... ford ranger forum

    YanıtlaSil
  11. I pay a quick visit daily a few web sites and
    websites to read content, however this website offers quality based articles.



    Also visit my blog post - stretch mark removal and home remedy

    YanıtlaSil
  12. Hi, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer,
    it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, terrific blog!

    Take a look at my page; cayviet.com

    YanıtlaSil
  13. Hi there, You have done an excellent job. I'll definitely digg it and personally recommend to my friends. I am confident they'll be benefited from this web site.


    My website; stretch mark creams

    YanıtlaSil