7 Mart 2010 Pazar

Yaratıcı Çocuk!


Bildiğiniz gibi bir yaratıcı blogger ödülü gezip duruyor blog camiasında. Bu blog camiası lafını çok seviyorum arkadaşlar arasında bizim blog camiasında şöyle oluyor böyle oluyor diye hava atmama sebep oluyor:D Böyle bir dünya yarattım işte kendi çapımda:) İşte bu süpersonik yaratıcılığımı gören Zet bana yaratıcı blogger ödülünü vermiş. Çoook teşekkür ederim. Ayrıca Zet'e dikkat edin ilerde adını bol bol duyacağımıza inanıyorum...

Bu mim ya da ödüller hep bende bitiyor :) Çünkü az önce baktım herkese gitmiş yahu bu ödül en son ben almışım :) O yüzden bu ödül bizim "blog camiasına!" gitsin :)

PS: Bu arada bir önceki postta sorduğum sorulara yorum bırakarak ya da mail atarak cevap veren herkese özellikle güçlü kadınlara çok teşekkür ederim ...

3 yorum:

  1. yoo ben almamıştım kieee :D

    YanıtlaSil
  2. O zaman sana geliyor demekki bu ödül :)))

    YanıtlaSil