17 Nisan 2010 Cumartesi

Grecian Goddess



Blogu "Dayımın düğününde ne giysem?" formatına çevirmek istemezdim ama herkes gibi benim de bir dayım var ve bu yaz düğünü var :))

"Aman daha çok var" diye geziyordum ortalarda ama bir baktım yaza çok az kalmış!!!
"Ne giysem ne giysem?" diye nette dolaşırken, bu yunan tanrıçalarından ilham alınan elbiseleri gördüm ve aşık oldum! Düğün, mezuniyet, ve davetler için güzel bir alternatif olabilir.

Daha kararımı vermedim diktirsem mi yoksa buna benzer bir şeyler bulabilir miyim?

Bu tarz tasarımları olan yerler biliyorsanız duymak isterim :)

Keyifli Pazarlar!



6 yorum:

  1. Bu tarz nerede vardır bilemiyorum canım ama forever new'a bak bence renkler modeller süper hem dayın olduğu için en güzel sen olmalısın gelinden sonra =)

    YanıtlaSil
  2. bence üstüne göre diktir. daha fazla renk ve model seçeneğin olur. son 2 fotoğraf şahane:)

    YanıtlaSil
  3. sağ en alttakş ve rihannanınki çok hoş..benim de haziran sonu mezuniyet olayım var ve çok açık olmayan ama şık olan bir elbise arayışı içindeyim..eğer bunları enrede bulacağını öğrenirsen benimle paylaşır mısın???
    earringsandgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. gizia ya ugra.city s de magazalari var.bol sans:)

    YanıtlaSil
  5. Sechill; forever new'e uğradım dü ama elbiseler biraz parti elbisesi tadında geldi bu tarz birşey bulamadım yinede yeni birşeyler gelirse şansımı deniycem..

    stuven; bende en çok ikinci fotoğraftakini sevdim :)

    Merqure; ben bulunca hemen seninle paylaşacağım söz :)

    Mustafa; Gizia listeye alındı çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. tesadufen blogunu buldum.
    max azria ve bcbg de neredeyse aynilari var.

    YanıtlaSil