28 Nisan 2010 Çarşamba

Paris Je t'aime


Birazcık kaçıyorum buralardan... Bu hafta resimde gördüğünüz yerde biraz gezip ,biraz coşup,biraz dağıtmayı planlıyorum :)

Bir hafta yazamayacağım ama döndüğümde güzel bir paris dosyasıyla gönlünüzü almayı planlıyorum :)Paris'te mutlaka gör dediğiniz yerler varsa bana söyleyin özellikle vintage butik önerilerinizi dört gözle bekliyorum:)

Ayrıca Cosmopolitan Mayıs sayısı çıktı. Bu ay "Bay Doğru'yu Ararken" ve "Modern kadının yeni problemi; Bağlanma Korkusu" konularını yazdım...

Hepinizi öper ve kaçarım :)

Au revoir

17 yorum:

  1. canımmmmmm nolur fotoğraf çek çokça:)

    YanıtlaSil
  2. Çekicem canım bol bol ama senin kadar usta değilim fotoğraf konusunda yinede elimden geleni yapıcam :))))

    YanıtlaSil
  3. çok eğlen çok gez çok gör çok anlat bize :)

    YanıtlaSil
  4. ahhh ah bol bol gez!! vintage olarak bence hazal yilmaza bakmalisin onda baya bir oneri var, ayrica st.denis bolgesinde bit pazari var. onun disinda colette e mutlaka mutlaka ugramalisin! hepimizin olup biterek istedigi,agyness deyn'in adidas reklaminda giydigi mavili-beyazli jersey e dokunabilirsin :D ama kisacasi booll boooll gez eglen dolas!!

    YanıtlaSil
  5. iyi yolculuklaar!! (:
    bol bol, çeşit çeşit croissant yeyin =)

    haa bir de Eiffel'in çimlerinde şarap içmeyi
    ihmal etmeyin =)

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller tatlım, bizim yerimize de bol bol eğlen olur mu!

    YanıtlaSil
  7. İyi yolculuklar güle güle git güle güle gel :) Bekliyoruz resimlerini..

    YanıtlaSil
  8. Benim icin la duree'de limonlu makaron ye :)

    YanıtlaSil
  9. Çoook kıskandım ühü hü. İyi eğlenceler sana.

    YanıtlaSil
  10. Koraycım; Gelince güzel hikayeler anlatıcam size :)

    Uno voguette;Önerilerinin hepsini yazdım tatlım :) Şu bit pazarına bakmak lazım :)

    Curious Girl; Şarap yapılacaklar listemde ilk sırada teşekkürler :)

    Zetcim ; Teşekkür ederim tatlım bol bol eglenicem senin içinde :)

    Fatihcim :) Teşekkürleeer :)

    Kristal Kürecim : Şimdiden iştahımı açtın :)

    Joey Potter; Teşekkür ederiimmm hemencecik sende gidersin umarım bnde seni kıskanırım döndüğümde:)))

    YanıtlaSil
  11. oyoyoyyyyyy
    heryerini gez gör karış karış, quatier latin de benim için şarap iç...
    cave' e ya da frank pinot' ya git, çok güzel konserler oluyor, ikisi de mahzen gibi, atmosferleri muhteşem.. ay ay ayy ben de gelsem????

    YanıtlaSil
  12. Benim için de gez lütfen miacım:)) bi de bol alışveriş edip döndükten sonra görselleri ve paris'i bekliyoruz senden:))
    öpüldün...

    YanıtlaSil
  13. iyi yolculuklar. fotoğrafları bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. güzel tatıller mia'cım! ben her gidene bu linki öneriyorum umarım senın de ısıne yarar http://www.leblogdelamechante.fr/boutiques-parisiennes/

    YanıtlaSil
  15. miaaa beni de götürsen olmazzmııı:) iyi yolculuklar canımm

    YanıtlaSil
  16. Bol bol gez bi suru alisveris yap... Iyi tatiller iyi eglenceler :)

    YanıtlaSil
  17. Hi,your blog is very interesting)
    we hope you visit our blog and follow there,please)

    http://plaidandstriped.blogspot.com/
    )*

    YanıtlaSil