23 Mayıs 2010 Pazar

Ayran Vs Pepsi


Üniversitede okumuş olduğum bölüm yüzünden reklam filmlerine ayrı bir ilgim var. Herkes dizi,film arasında zap yaparken ben reklamlara takılıp kalırım. Ancak geçenlerde Kenan İmirzalıoğlu’nun oynamış ya da katletmiş olduğu Pepsi reklamını görünce televizyondan koşarak uzaklaşmak istedim.

O nasıl kötü bir senaryodur, nasıl kötü bir oyunculuktur, pepsinin uyguladığı nasıl bir stratejidir nasıl nasıl nasıııl???

Pepsinin alt kültüre ulaşmak istediğini Seda Sayan’lı reklamlarda anlamıştık, o bitti köylü kızı çıktı o da bitti Kenan ve yurdum kadını ikilisi çıktı…

Pepsi’nin reklamlarında popüler yıldızları kullandığını zaten biliyoruz ama özellikle gençlere hitap eden cool bir marka olması gereken pepsi bence bu reklamlarla kendi imajını alıp yerden yere vurmaktan başka bir şey yapmamış…

Yurdum insanı Kenan İmirzalıoğlu’nu "Vay Ezel Gardaşım benim artık ayran yerine hep pepsi içicem!" diye bağrına basar mı bilinmez ama Pepsi benim için bitmiştir… Reklamda tek takdir ettiğim karakter 3g kullanmayı benden iyi kotaran başörtülü teyzedir!

Ps: Pepsi’ye bir dahaki kampanyasında Polat Alemdar’ın bir yandan adam vurup bir yandan pepsi içmesini öneriyorum. Hadi bakalım para falan da istemem bu cin fikrim için alın tepe tepe kullanın :)

1 yorum:

  1. pek bilmem ama anladigim duydugum kadariyla damizlik kivanc da malum mevzudan sonra bi cigara yakmayip bi pepsi acsin...oh yuregimin atesi sondu desin sora da...misssss

    YanıtlaSil