9 Mayıs 2010 Pazar

Yorucu Sevgilim Paris...



Biz 4 gün boyunca paris’te yürüdük...

Öylesine söylemiyorum sadece yürüdük ayaklarımız kopana kadar , renkli metro hatlarında kaybolup pembe ,kırmızı çizgilerde kendimizi bulana kadar yürüdük…

Aşık olacağımı sandığım Paris’i sevsem de yorucu bir sevgili gibi buldum… Oradan oraya savrulmaktan ne zaman gittim ne zaman döndüm hiç anlamadım…

Biz pariste çok yürüdük, çok güldük, şarapları götürdük, şüpheli bir domuz jambonu yedik , Metroda kaybolduk, Heryerde Türkler gördük, Fransız garsonların gıcık, servisin kötü olduğunu öğrendik, Paris’te yaşayan siyahların çok sıcakkanlı çok yardımsever olduklarını gördük, Parisien kadınların çok şık olduğunu, yüksek topukların zerafetini onlar kadar iyi taşıyan olmadığını farkettik. Şanzelize'ye bayıldık, Chanel, ve Louis Vuitton’un vitrinlerine öldük, Şanzelize'de küçük bir çin lokantası keşfettik, içindeki her şeyi yedik. İçtiğimiz en iyi Long island’ın Şanzelize'de "Eleven" adlı şirin bir pubda olduğuna karar verdik.Moulin Rouge’un sokağında Striptiz izliycez diye girdiğimiz yerin pavyon olduğuna karar verip paramızı yakarak koşarak kaçtık :) Gece 2 de hamburger yedik , yürümekten gerilen sinirlerimiz yüzünden birbrimizi yedik, Notre Dame da kafasız azizin hikayesini dinledik amma kafasız adammış dedik geyik yaptık, Fransızcanın dünyanın en seksi dili olduğuna karar verdik, her köşe başında öpüşen aşıklara özendik, bolca bulunan evsizlere üzüldük. Notre Dame’da küçük bir pastanede muhteşem bir ekler yedik. Fransız kadınların çok çok sigara içtiğine kanaat getirdik, Metroyu kaçırmamak için koştuk sokaklarda atladık zıpladık….

Kısacası Biz Paris’i çok sevdik o bizim onu ne kadar çok sevdiğimizi bilmese bile…












14 yorum:

  1. uu harika bi gezi olmuş, sen de çok hoş çıkmışsın fotolarda!

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel imkanım olsa dünyanın dört bir tarafını gezerdim :) Herşey güzel resimler güzel.

    YanıtlaSil
  3. Mustafa; Teşekkürler :)

    Vintage Peony; Fotoğraf makinamızın şarjını evde unutmuşuz çok fazla fotoğraf cekemedim ne yazıkki :( Teşekkür ederiim :)

    Fatih; Benimde elimde olsa herbiyeri gezicem hayat hep böle olsa keşke :D

    YanıtlaSil
  4. yerinde olmayı çok isterdimm...Neyse aman nazar değmesinn kıskançlığımdan :P
    daha çok gezersin İnş. =)

    YanıtlaSil
  5. Evsizin fotoğrafı -özellikle- süper.. Evsiz ama yalnız değil.. :)
    Paris sizi o kadar sevmiş ki eğlenip iyi vakit geçirmeniz için tüm imkanlarını seferber etmiş.. Farkında değil misin yoksa;)

    YanıtlaSil
  6. ağlama can direkli tut kendini :D:D:D


    ooff süpersin miraay çok güzel geçmiş :D ben de sevdim ben deee :D

    YanıtlaSil
  7. Tropik Rüya; Sende çok çok gezersinn inşllahh :)))

    Felicity; O evsiz ve köpecileri beni bnden aldı çok tatlılar :) Paris bni biraz yordu ama o da bni sevdi sanırım :)

    Caaaan; İtalyaya gidecek olan insan:) sen gidince peşinden su dökücem hemen gel diye :D

    YanıtlaSil
  8. yazıyı okudum ve fotoğraflarına baktım ve "neden kızlar poz verirken bir bacakları sürekli olarak dizlerinden kırılır ve diğer bacak sütun misali dümdüz durur?" sorusunu kendime sordum ve cevabını bulmadım çünkü kız değilim ve sen bana neden olduğunu söyleyebilirsin.

    ps. evet fotoğraflara bakarken bacaklarına baktım.

    YanıtlaSil
  9. Sürüden ayrılan koyun; Düşündüm düşündüm sonra gttim facebooktaki resimlerime falan baktım. Haklısın heryerde poz verrken bir bacağımı kırmışım dizden. Sonra diğer kızların resimlerine baktım onlarında aynı gaflete düştüğünü gördüm. Sanırım bunun bir acıklaması yok nasıl erkekler poz verirken uzaklara bakıyor gibi yapıorsa bizimde olayımız bu sanırım :)

    ps: En azından yazıyı okumuşsun ama teşekürler :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba,
    el emeği ürünlerimi listelediğim keddynin dükkanı açıldı, beklerim

    http://www.keddynindukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Resimler süperrrr bende çok Parise gitmek istiyorum iyice alevlendi duygularım:)

    YanıtlaSil
  12. En azından bir kaç pozun var :) Yine gidersen bol bol alışveriş yapabilirsin umarım :) İyi geçmişe benziyor. Çipli pasaport olayından önce gidip gelmen iyi olmuş :D

    YanıtlaSil
  13. yorgunluğa değmiş. tatlı yorgunluklar bunlar.

    YanıtlaSil