27 Mayıs 2010 Perşembe

Kediyi Merak Öldürür (mü)?


Küçükken biraz yaramaz bir çocuktum. Başıma türlü türlü işler açmamın sebebi hep yenik düştüğüm merakımdı aslında...

Çocukluğum babamın işi dolayısıyla Sinop'ta geçti. Orda en az benim kadar yaramaz!!! arkadaşım Eda'yla birlikte dünyanın sonunu bulmaya karar vermiştik.

Bizim için Dünya'nın sonu Sinop İnce Burundu.... Haksızda sayılmazdık aslında Türkiye'nin en uç noktasındasın karşında uçsuz bucaksız deniz, "Tamam!", dedik burası dünyanın sonu. Biz bunu keşfetmenin sevinciyle eve döndüğümüzde meraktan deliye dönmüş ailelerimizle karşılaştık. Haksız da değillerdi tabi. Henüz anaokuluna giden iki küçük kız okuldan bir şekilde kaçmış, kendilerince büyük maceralara atılmışlardı. Babam kulağımı çekmişti çok fena, ama acımamıştı ne de olsa dünyanın sonunu bulmuştuk giden bir kulak olsundu :)

Sonra ordan taşındık ben kendime yeni meraklı arkadaşlar buldum. Çoğu kez de başımı belaya soktum. Hırsızık yapsak bizi tutuklarlar mı acaba diye merak edip cips çalıp bie bile yakalanmaktan tutun, acaba ne kadar yüksekten atlarsak bacağımız kırılır gibi gerzekçe :) pek çok deney yaptık.Bu deneylerden acaba babam gibi traş olsam erkek olur muyum deneyi yüzümde küçük bir iz bile bıraktı :D Bunlara rağmen başımıza pek bir şey gelmedi şanslıydık. Hiç bana tuhaf bakışlar atmayın kaçınız acaba sıcak mı diye merak edip coss diye sobaya yapışmadı? :)

Sonunda kazasız belasız bu yaşa geldim. Ama anladım ki "Ömür biter merak bitmez" :)

Geçtiğimiz hafta arkadaşlarımla oturuyoruz. Herşey normal, kocaman insanlar efendi efendi sohbet ediyoruz.Gece saat geç olmuş bahçeden bir tıkırtı geldi!!! Herkes bir durdu, birbirine baktı. Hani öyle anlar olur ya herkes tırsar ama karizmayı çizdirmemek için "Ehe ehe nooldu oğlum öyle?" ,diye sırıtırlar. Bizde de aynen öyle oldu. Benim hissettiklerimse tarifsiz. "Aha acaba bahçede ne var , çok gizemli, bu gizemi çözmeliyim hisleriyle kendimden geçmişim." İkinci tıkırtıda ortamdaki babayiğit arkadaşlardan biri "höyyyyt kim var orda?" diye seslendi. Kızlar korkudan dilerini yutmuş... Bir şey hala tıkır tıkır gelmekte... (Yazının bu noktasında fare çıkacak diyenlere bir farenin eğer mutant değilse o kadar ses çıkaramayacağını belirteyim) Bir süre hepimiz çıt çıkarmadan salonda bekledikten sonra "amaaan ben bi bakiyim!" , diye kalktım yerimden. Hani korku filmide falan olsam. "Dur ben şu karanlık ormana bir bakayım katil var mı yok mu? diye anında ölürüm :) Bahçe kapısına yöneldim, kapıyı açarken acaba elime bi bıçak, sopa ne bileyim mançıka falan alsamıydım diye düşünceler sıralandı zihnimde...



Veeee kapıyı açtım!!!

Hiç birşey yok??? Ama bir şey çöpü devirmiş. Tam arkamı döndüm "yok burda bir şey", derken, iki bacağımın arasından komşunun salak kurt köpeği çıktı ve ben o korkuyla öyle bir ciyaklamışım ki 2 dk sonra komşu kapıya geldi bir şey mi oldu diye.

Hayır sen köpeksin dimi bi havla bir şey yap sinsi sinsi yaklaşılır mı öyle...


Arkadaşlarımın gülüşleri eşliğinde Aptal köpekciği (Köpekcik diyorum ama boyum kadar kendisi) sahibine götürdükten sonra, eve döndük...

Sonrasında ne mi yaptık? Acaba iki şişe birayı fondiplesek çok sarhoş olurmuyuz diye merak ettik...

...

Sonuç... Merak ne güzel şey, güzel şey merak :)

Burdan benim fondiplemediğimi anlamışsınızdır sanırım:))) Meraklıyım ama saf değilim... Burdan arkadaşlarım Eylül ve Can'a geçmiş olsun dileklerimi iletiyor onlara bir kaç gün alca seltzer almalarını öneriyorum :)))

Gününüz Güzel Geçsin :)

3 yorum:

  1. Aaaaaaaaaa çok kötüsün :D çıkarırım bunun acısını ben :)))))

    YanıtlaSil
  2. senin çocukluğun epey bir maceralı geçmiş,meraktan:)ben okadar yaramaz olmamakla birlikte, bende sıcak mı diye sobaya yüzünün bir kısmını kaptıranlardanım, allhtn iz kalmamış:)))

    YanıtlaSil
  3. ya sen o cesareti nerden buluyorsun kendinde? hadi sapigin manyagin biri kapinin onunde elinde doner bicagi/testere/kelebek/vs, ile bekliyorsa seni dogramak icin?? alemsin mia ;D

    YanıtlaSil