12 Mayıs 2010 Çarşamba

Necla; Konsolumu Getir. Maç Yapıcaz !!!



Biz kadınlar karşı cinsi etkilemek için bin bir çeşit taktik uygularız…


Arkadaş sohbetlerinde içkili keyifli ortamlarda dağda, bayırda bir kadının flörtleşmek için seçtiği en kötü yol erkeklerin ilgi alanlarına dalmaktır.

Şöyle ki ; Bir muhabbet esnasında elektronik oyunları seven bir erkeği etkilemek için ortak bir ilgi alanı yaratmaya çalışan kadın. Aaa bende playstationun hastasıyım süper Fifa oynarım der.İşte ne olursa o anda olur O kadın erkeğin gözünde bir anda değişir muhteşem bir insana döner. Az önce sadece sevişmek istediği kadın bir anda bambaşka birine dönüşmüştür.Artık Seviştikten sonra hep beraber turnuva düzenleyebilirler,bira yuvarlayabilirler hatta maça bile gidebilirler. Erkek bu hisler içinde hazdan haza koşarken kadın başarıyla uyguladığı taktiğin gururunu yaşamaktadır.



Ama bu oyunlara girişmeden önce biraz altyapı hazırlanması gerekmektedir.

Mesela manager diye bir oyun vardır dünyanın en sıkıcı futbol oyunudur. Ortada koşan adamlar falan olsa hareket olur diycem ama yok sadece ekrandan oyuncularına taktik veriyorsun böylede abidik gubidik bir oyun. Artık bu oyunu çıkaran nasıl bir pazarlama taktiği uygulamışsa helal olsun oyunu patlatmış parayı vurmuştur. Yoksa bu oyununun satması için tek bir mantıklı sebep bulamıyorum.

Neyse bir gün arkadaş ortamında Brad Pitt çocuklardan biri bilgisayar oyunlarına meraklı olduğunu söyleyince benim çakal arkadaşlarımdan biri ciyaklar "Nee manager mıııı bayılırım ben muhteşem bir oyun her gece oynuyoruaağamm" diye tabi bu kızcağız bilemez iki hafta sonra çocuğun evinde toplandığımızda “hadi gel kapışalım” deneceğini :)

O yüzde bir yalan söylenecekse, derse birazcık çalışılmalıdır…Yoksa fena çuvallanır…

Buna en güzel örnek Lisede şiire meraklı bir çocuktan hoşlanıp "ahh bende şiiri çok severim" diye konuşup… "En sevdiğin şair kim?" diye sorduğunda Celal Süreyya dememdir… En azından soyadını tutturdum diye şimdi kendimi avutsam da tek bildiğim duygusal mısraların Backstreet Boys şarkılarında geçiyor olması ergenliğin şanındandır… Yoksa şimdilerde şairleri bilirim ama yine de şiir sevmem :)

Sevgilisi fanatik fenerli diye her maçta sokaklarda formayla gezen kızlar, Motor tutkunu sevgilisi yüzünden motorun arkasında sırtı tutulanlar, Sevgilisinin kedi sevgisi yüzünden alerjisi azanlar, Bira sevmediği halde önündeki fıçı birayı yudumlamaya çalışanlar, Arabaların sadece rengini bildiği halde beygir gücü hakkında atıp tutanlar sözüm size;

“Yalnız değilsiniz!” :)


Biz nye bu kadar kasıyoruz anlamıyorum. Onlar bizim ilgi alanlarımızı bu kadar önemsiyorlar mı sizce ? Erkek arkadaşınız gelip "aaaa sevgilim Marc Jacobs’un İlkbahar yaz Editoriallarını gördün mü ne şahane diyor mu ?

Eğer diyorsa öpüp başınıza koyun…

Yok değerini bilmeyecekseniz ayrılınca bana haber verin :)


“Fotoğraflar en yakın arkadaşlarımdan çağrıyla maç yapma girişimimiz sırasında çekildi, Hiç gol atamadığım gibi bir de çirkinleşip onun oyununu bozmaya çalıştım.Bunlar erkek işi ben moda dergilerimle mutluyum ki :)”Resmi Büyük görmek için üzerine tıklayın


Ps: En üst resimdeki playstationu sırf rengi için alacaklar parmak kaldırsın :)))

16 yorum:

  1. Çok komiksin sen miaaaa Resimlerdeki surat ifadelerin öldürdü beni :)

    YanıtlaSil
  2. Elinin hamuruyla karışırsan futbol oyunlarına böyle olur tabi :) O değilde söylediklerin gerçektende doğru. Bizler kızların ilgi alanlarını hiç merak etmeyiz :)

    YanıtlaSil
  3. Bi de arabalardan anlayiomus gibi gozuken kiz modeli vardir onu unutmayalim:) bayildim bu yaziya optum cokkk

    YanıtlaSil
  4. Elvan :) Çok eğlendim ama oynamaya çalışırken :)

    Fatih; Gercekten öyle birazda erkekler kızların ilgi alanlarına atılmalı.:)

    Pell-in; Çok tatlı dmiiii :)) Sırf salona dekor diye alırım valla :D

    Maceraperest ; Teşekkür ederiim :)

    Cindrella; Ben o kızlardan olamam arabaları rengine göre ayırabilen modellerdenim ben ne yazıkki :D

    YanıtlaSil
  5. senin geleceğini görür gibiyim :)))

    YanıtlaSil
  6. Hahaha Miacım çok tatlısın valla öldüm yine gülmekten. Benim erkek arkadaşımda biracı ilk zamanlarımzda ona eşlik edicem diye az kasmadım bende kendimi ama tavladım bitti artık zorla içmiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ahahah koptum yaaa müthişti...

    YanıtlaSil
  8. =)

    Yalnız arkadaşın acayip mutsuzdur Mia. Bilsen içinden neler geçiyordur. -Kendimden biliyorum-.

    Playstation da aslında iyidir diyerek bir erkek içgüdüsü ile hareket etmek istemem ama iyidir yani. Kızlar ciddi manada alışınca tutamıyorsun da. Hani şimdi tuhaf geliyordur böyle söyleyince ama cidden öyle.

    "Küçükken hiç oyuncak oynatmadınız mı, heh işte aynen öyle" diyerek alıştırıyorum ben mesela=) Oyun oynarken: "Şu arabayı çalalım mııığ?" demesi çok sempatik, hoş değil midir allah aşkına Mia? =)

    YanıtlaSil
  9. bende tam tersi oldu, içimde aslında bir oyun canavarı varmış, sevgilim onu uyandırdı. artık bilgisayarı bıraksa da sıra bana gelse diye an kolluyorum, evden psp' yi kaçırıyorum. pis bişey oldum ben :D
    o da benim kombinlerimi yorumluyor, oje karıştırırken oranlara karışıyor o da pis bişey oldu :D

    YanıtlaSil
  10. şimdi play station'da turnuva yapmanın özellikle pes oynamanın tadı bambaşkadır. ben ve tanıdığım bir kaç arkadaşım, gelen arama sonucunda yatakta hatun bırakıp çok turnuva yaptık.
    ps ve pes aşkı başkadır. her kadının evine bir ps alması gerektiğini düşünüyorum. hatta ps2 değil de ps3 alması gerekmektedir. hdm kablo edinip plazma televizyona takmaları acayip önemlidir. içinde blu-ray pes 2010 takmaları gerektiğini söylememe gerek bile yok.

    YanıtlaSil
  11. Ah Mia şekerim, biliyor musun ben artık buna hiiç kasmıyorum. İsterse dünyanın en metalci insanı olsun bu Brad Pitt çocuk, "ben pasaklı kızlardan hoşlanırım" desin aleni şekilde, hiç umrumda değil. Firdevs Hanım style topuklularım ve göz makyajımla hiç kendimi kıpırdatmadan oturuyorum masada, biradan tiksinmişsem "bana bir aysti" diye çığırıyorum, "pardon bıçak alabilir miyim, salata yapraklarını kesemiyorum" filan diyorum. Böyle hipnotize olmuş gibi, kuzu gibi oluyorlar, bir tek "aman ayakların kirlenmesin" diye metalci ceketini caddelere sermedikleri kalıyor.

    Bir de şu var, istersen dünyanın en çılgın pes oyuncusu ol, terkedilirken "ama ama ben.. Pes? kiminle pes oynayacaksın, bir daha benim gibi pesçiyi bulamazsın" filan diyemiyorsun. En iyisi ortamda sfenks gibi oturmak, onlar sana sorsun :D

    YanıtlaSil
  12. ben de ondan istiyorum, evet!

    YanıtlaSil
  13. We are a group of volunteers and opening
    a new scheme in our community. Your site provided us with valuable info to work on.
    You've done a formidable job and our whole community will be grateful to you.

    My homepage ... ford ranger

    YanıtlaSil
  14. Hi there mates, how is everything, and what you want to say on the topic of
    this paragraph, in my view its actually awesome in support of me.


    Feel free to surf to my site ... wiki.edupvl.kz

    YanıtlaSil