7 Mayıs 2010 Cuma

Slashed Leggins Ve Gözyaşlarım!



Paris macerama üzülenler vah vah yazık bu kıza diyenler dikkat!!!

Yeni bir hikayeyle karşınızdayım ama bu sefer bana üzülür müsünüz yoka "saftirik seni iyi olmuş" mu dersiniz bilemiyorum :)

Bir "Slashed Legging" modası almış başını gidiyor. Bende "do it yourself" projelerinde ne kadar başarısız olduğumu bilmeme rağmen taytıma kesikler atmaya ve süper seksi! olmaya karar verdim. Aldım maket bıçağımı ve başladım kesikleri atmaya... Hikayenin bu kısmında kafam güzel değildi sadece biraz uykusuzdum ama hala bunu nasıl başardım kendime sormaktayım. Kesikleri orantılı atabilmek için taytı üzerimde, evet üzerimde kesmeye kalktım!!! Sonuç; Hem abuk subuk kesilmiş bir taytım oldu, hem de bacağımda sıra sıra kesikler.

Ben bu bacaklarla bu yaza süper bir giriş yaparım kendime kocaman bir alkış istiyorum:D

Bir daha da Do it Yourself falan hak getire... Gider alırım en azından kendimi yaralamam kardeşim :)

13 yorum:

  1. ehehe :) Ya çok güldüm k.bakma Miacım ama içkiliyken çok dikkatli olmak lazım. :) Yoksa sen müslümcümüsün gibi aptal bir espiri yapmak istemiyorum. Kimsede yapmasın :)

    YanıtlaSil
  2. hahahahhaha Mia!!! süpersin!
    Ben de bir kere parmağımı kağıda zımbalamıştım :D

    YanıtlaSil
  3. Fatihcim ; Alkollü falan değildim yahu dediğim gibi uykusuzdum sadece :)

    Lydia; Bu do it yourselfler bir gün bizi öldürebilir :)))

    YanıtlaSil
  4. Miacım evet bi tahminde bulundum sadece :) Demekki sadece uykusuzken bile insan bazen böyle şeyler yapabiliyormuş :)

    YanıtlaSil
  5. tatlım gülsemmi üzülsemmi bilemedim:)ama yine çok şirin yazmışsın gülmekten alamadım kendimi:)kıyamam sana ama ya:(

    YanıtlaSil
  6. boşver denemek başarmanın yarısıdır:))

    YanıtlaSil
  7. ahahah canım geçmiş olsun ama ben de herkes gibi gülmekten kendimi alamadım. insan böyle mantık dışı hareket edebiliyor bazen. :)

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun çok,ben üzerimdeki gömleği kırışıklığı gitsin diye üstümde ütülemeye çalıştım ve göbeğimi yaktım,olacağı varmış geçmiş olsun çok

    YanıtlaSil
  9. arkadaşımın annesinin gömleğinin yakasını üstünde ütülemeye kalkışmasını duyup gülmüştüm daha bugün..ama olur öyle kazalar geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  10. Duygucum; Yazık bana :)

    Pınar; Kesinlikle en azından denedim her şe tecrübe :P

    Allagrande; teşekkür ederim hala kafam nerdeydi diye düşünmekteyim :)

    Seda; Onu bnde yapmıştım sanırım bira sakarlık var bizde :D

    Zeynepp ; ah çok sağol tatlım :)

    Kürk mantolo madonna;Bu ütü hikayesi bir çok kişide var sanırım bnde yapmıştım aceleciliğimiz yuzunden oluyor bunlar hep :)

    YanıtlaSil
  11. aman Allah ım i-na-na-mı-yo-rum:))

    YanıtlaSil