26 Mayıs 2010 Çarşamba

When dreams come true...


Bundan 6 ay önce Burada kendimle ilgili 100 madde karalamıştım. Gecenin 3 buçuğunda kendimi anlatmıştım gözümde bir damla uykuyla… İşte o yazıda 24 Ve 25.. maddelerde bir hedefimi yazmıştım…

24.Gazeteci Olmak İstiyorum…
25. Gazeteci Olacağım!


Yazarken kendime inanıyordum ama bu kadar kısa sürede olacağını tahmin etmedim hiç .Bu blog sayesinde daha 1 yılı bile tamamlamadan pek çok hayalime göz kırptım. Önce hayalimdeki dergide yazmaya başladım. Ama gerçekte istediğim “Acar bir gazeteci”olmaktı :) Ve en sonunda çok istediğim bir gazetede editör olarak işe başladım. Hangi gazete olduğunu söylemiyim ama bunu sizine paylaşmak istedim . Çünkü beni bu 10 aylık macerada hiç yalnız bırakmadınız. Güzel yorumlarınız mailleriniz beni çok çok mutlu etti. Biraz veda gibi oldu dimi son cümlelerim :)Hemen söyliyim Blogu bırakmayı düşünmüyorum. Çünkü blogger kimliğini bir kere taşımaya başladı mı bırakamıyor insan :) Ben yine yazmaya devam edeceğim siz de takip etmeye devam ederseniz ne mutlu bana :)

Çok sevdiğim "Simyacı" kitabında Kişisel menkıbeni gerçekleştir, Düşünün peşinden git diyordu…

Ben gittim ancak daha çok düş var peşinden koşacak…

Ama artık yüksek topuklar üzerinde koşma zamanı :)

Büyüdüm ben…

Ps: Bu yazıyı yazarken Michael Buble- Feeling Good çalıyordu.

14 yorum:

  1. Miraaaaaay :) Harika bir haber bu çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. mia, go girl! demek geldi içimden :D
    hepimizin hayalleri umarım gerçekleşir birer birer. çok öpüyorum seni, tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. EEE yorum yapmıyorum yaaa :) anladın sen bebek :) Cumartesi Ajda'da beraberiz mck ;)

    YanıtlaSil
  4. Elvan: Teşekkür ederiiim :)

    Lydia:Umarım canım hani çok istersen olur derlerya öyle bir şey benimki darısı başına bende çok öpüyoruuum :)

    Bayan Mor : Teşekkürler minik bayan mor :)

    Uğurhan : Anladımkiii cumartesi görüşürz çok öptmm :)

    Koray: Teşekkür ederim canım hissediyorum desteğinizi :)))

    YanıtlaSil
  5. "Hepsi hepsi gerçek oldu" diye yazdığın günler de olacak.. Çok sevindim :) Kocaman tebrikler :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlııı veee uğurlu olsunnnn..
    Seni okudukça kendime olan inancım güçleniyor. Nasıl bir şeyse bu bilemiyorum. Ama çok sevindim, gerçekten çok sevindim!

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ediyorum insanın hayallerinin gerçek olması süper birşey hayırlı olsun senin adına çok sevindim tebrikler:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba:))
    Ben ilk mia posta'ya üye oldum sonra blogunuzu keşfettim,okumaya başladım sonra cafe ruj'da yazdığınızı gördüm sonra cosmopolitan okurken bir yazının altında adınızı okudum ve ben bu adı bir yerden hatırlıyorum diyerekten araştırdım,buldum şimdi de editör olmuşsunuz tebrik ederim:))Hangi gazete merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  9. Biluncuuumm tatlım benim çok çok teşekkürlerrr :)))

    Gabriel: Çok teşekkürler hayatım artsın tabiki yazmaya devam :)

    Dimple: Ah birde bana sor canım çok teşekkür ederim :)

    Ezgi: Aklında kalmasına çok sevindim yazıların oley :) Şimdilik söylemiym hangi gazete bi yerlerde görünr gerci yne adım yne :) Çok teşekkür ederiiim

    YanıtlaSil
  10. tebrikler.. simaycı ne çok yönlendirmiştir hayatımı, etkisi büyüktür:) çok sevindim umarım bundan böyle çok çok çok güzel yolunda gider her şey.

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler Miray!!!

    Bu arada Michael Buble şahanedir!!

    Çok iyi seçim :)

    YanıtlaSil