21 Mayıs 2010 Cuma

Yaz Esintisi...



Hani bazen her şeyi bırakıp gitmek ister insan… Ordan oraya savrulmak ister… Kışın yoğun geçen bir gün sonrası sıcacık bir kumsalda ayaklarını pırıl pırıl denize sokmak ister… Güneşin altına yatıp teninin kızarmasını izlemek, Palmiye ağaçlarının gölgesinde kitap okumak ister.

İşte buradasın, hayatın en güzel yerinde!

Huzur nedir diye sorsan ona benim diye haykırır. Turkuaz deniz seni çağırır içine, dalgalar bizimle gel diye fısıldar… Gözlerini kapatırsın sadece suyu hissedersin bedeninde…Denizin içinde pembe ojeli ayakların , aralarından geçen minik turuncu balıklar… Suyu kucaklıyorsun uçsuz bucaksız denizde…

Gidebildiğin yere kadar git, özgürsün…

Hayatın en güzel yerindesin…

Tadını Çıkar…

KATE MOSS VOGUE PARIS JUNE/JULY 10








5 yorum:

  1. son zamanlarda gordugum en iyi vogue cekimlerinden ve kate moss'un en guzel hallerinden biri. derginin kapaginin da fotosunu ekle bence. kapagi hepsinden daha bomba: http://fashioncopious.typepad.com/fashioncopious/2010/05/covers-vogue-paris-junejuly-2010-kate-moss-by-mario-sorrenti-.html

    YanıtlaSil
  2. Hemencecik ekledim lizardcım çok teşekkürler :) Bende çok sevdim bu çekimi Kate Moss bitti dyenlere kapak olsun bu kapak :D

    YanıtlaSil
  3. ya çok alakasız olucak ama bi kaç post önceki fotoda giydiğin yırtık siyah kotu çok beğendim.onu nereden buldun?

    YanıtlaSil
  4. Adsız; O jean mango geçen sezon almıştım ama kendim yırttım :)

    YanıtlaSil
  5. çok başarılı olmuş :) ben kendime o kadar güvenemem ama.

    YanıtlaSil