17 Mayıs 2010 Pazartesi

Yumurta Bile Kıramamcılar Buraya!



Yemek yapamadığımı duymayan kalmadı :)

Övünmüyorum aslında Ayy şekerim inanır mısın yumurta bile kıramamcılardan değilim. Biraz yumurta biraz, makarna idare ediyorum…Bugüne kadar erkek arkadaşlarıma da de ancak makarna pişirmişimdir. Yani erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer doğru bir mitse benim sonsuza dek bekar kalacağım aşikardır :)

Yinede yemek konusundaki yeteneksizliğim, yemek bloglarına olan sevgimi etkilemiyor. Küçükken de evde oturur annemin “sofra” dergilerini karıştırırdım. Yapmayı pek denemedim ama yemek resimlerine bakmak bile eğlenceliydi benim için… Bu yemek resimlerine bakma huyum o günlerde kalma… Canım sıkıldıkça Cafe Fernando’ya girip sanat eseri tadındaki yemeklerine bakıp, hikayelerini okuyup keyifleniyorum… Yalan yok bi günden bir güne
“Hadi şu sıcak karamelli bilmemneyi yapmayı deniyim” demedim. Çünkü biliyorum denesem çuvallayacağım, sonra hırslanıp yemek yapmayı öğreneceğim, sonra şahane yemekler yapacağım, Fernando’ya rakip bir blog açıp patlatacağım en sonunda Fernando işsiz kalacak!

Yazık! :)


O yüzden bu yemek işine hiç bulaşmıyorum ve önünüzdeki işi bırakıp hamarat Fernando’nun bloguna bir bakın diyorum . İnanın pazartesi sendromlarınızı, sevgiliyle ettiğiniz kavgayı, patronunuzdan yediğiniz fırçayı, ekonomik krizi falan her şeyi unutup mutfağa girmek isteyeceksiniz… Ya da benim gibi restoranlara gidip “Ben böyle böyle bir yemek okumuştum ondan var mı sizde?” diyeceksiniz :)

Eğer terciğiniz yemekleri denemekten yana olursa ben gelir, seve seve tadar yorumlarımı yaparım…


Zahmet olmasın mı ?

Ne zahmeti canııııım !Hiç olur mu görevimiz :)








Fotoğrflr: Cafe Fernando

4 yorum:

  1. Süperrrrrr....Sevgilerrrrrr.......

    YanıtlaSil
  2. kafam bi milyon bloga girdim pasta börek çörek gördüm karnım acıktı, isyanlardayım.

    YanıtlaSil
  3. Bu postun başlığı beni anlatıyor sankim ? =D

    YanıtlaSil
  4. annemin eli : teşekkürler hoşgeldin bloga aysegule selaaam :)))

    Sürüden ayılan koyun: İsyan etme sende dene :d

    Modafobk; Yalnız değilmişim demek :))))

    YanıtlaSil