2 Haziran 2010 Çarşamba

Bir şey Eksik O da Enerjiiiiiiiiiiiiiii!!!


Geceleri uyuyamıyor musunuz? En cin fikirleriniz aklınıza sabaha karşı mı geliyor? Çocukken anneniz uyumuyorsunuz diye krizlere mi girdi ? Sabah 7 de gün mü başlarmış diye şikayet edenlerden misiniz?

O zaman yalnız değilsiniz gelin birlikte takılalım :)

Bildiğiniz gibi bu hafta işe başladım…

Uzun süredir freelance yazdığım için sabah 7 de kalkmak gibi zorunluluklarım yoktu...Gecenin bir yarısı sayfalarca yazı yazabilir öğlene kadar şahane bir şekilde uykumu alabilirdim…Şimdi ise 7 de uyanıp ya da uyanamayıp, koştur koştur servise yetişmeye çalışan bir kız oldum… 2 saat trafikle boğuşup yarı uyur yarı uyanık işyerime ulaştıktan sonra şöyle insanlarla karşılaşıyorum…

"Günaydın Miray!!!" ( bknz Günaydın derken bile enerjisi hissedilen insan) ne kadar güzel bir gün değil mi ?

O arkadaşlara Hangi ara uyandın, hangi ara bu kadar enerji yüklendin ne zaman jilet gibi giyindin anlamadım demek, ne içtiysen bana da biraz ver diye yakasına yapışmak istiyorum…

Hayır "Enerjim yok" demeye de utanıyorum bu kadar büyük bi enerji patlaması karşısında… Ben de "Heyy evet hayat süper çiçekler böcekler ne mutluyuz" diye enerjik insan taklidi yapıyorum

Halbuki bıraksan masada uyuycam o derece

Neyse yavaş yavaş alışıcam diye ümit ediyorum :) Uyku saatlerimi ayarlamam lazım öyle gece 4 te yatmak yok artık…

Öff daha bunları yazarken yaşlı gibi hissettim kendimi :)

Bu gece dışarı çıkmayı alemlere akmayı düşünen gençler!!! benim yerime de eğlenin, için, coşun hadi bakiyim :)

2 yorum:

  1. öncelikle yeni işin hayırlı olsun,uzun süreli düzensiz uyku saatlerinden sonra sabah erken kalkmak zor olsa da sabah 7'de evden çıkan biri olarak kendi çapımda jilet gibi olduğumu söyleyebilirim, bence sende zamanla alışırsın,gece eğlencesinden sabah 4'te dönüp 7'de işe gitmek üzere evden çıktığımı çok iyi bilirim:))sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hahahahah canim ya kiyamam sana! bayildim resme de! merak etme alisirsin canim daha ilk haftan gelecek haftanin sonu gelmeden sen de cin gibi olursun sabahlari merak etme :)

    YanıtlaSil