5 Haziran 2010 Cumartesi

Most Hilarious Bloggers Ever !!!



Dün akşam Uzun zamandır bayılarak takip ettiğim Zet Ve Cindrella ile uzun zamandır istediğimiz buluşmayı gerçekleştirdik.

Neler yapmadık neler konuşmadık ki... Zet'in Styling çalışmalarından, Cindrella'nın modellere taş çıkaran pozlarından, okullarımızdan, moda sektöründen ,ilerde kendi dergimizi kurmaktan, aşktan, meşkten hayattan ondan bundan herşeyden dem vurduk...

Zet'te benim gibi bir bira sever olduğu için buluşma mekanımız Caddebostan Taps'ti. Bir ara Cindrella'yla gaza gelip masalara çıkıp poz vermeye kalksakta Cindrellanın arkadaşı "B" gelip bizi engelledi :) Sanki uzun zamandır görmediğim iki arkadaşımla kavuşmuş gibiydim dün :) Tabi ki bu kadarla kalmayacak... En kısa zamanda Zet'le birlikte Cİndirella'yı Asmalı Mescit müdavimi yapma planlarımız var :)

Stay Tuned... :)


Zet kittyli netbookumla yüzünü saklıyor biz poz veriyoruz :))))


Cindrella'nın gözü yükseklerde :)))



Zet dünya güzeli yüzünü saklıyor :)




Ben de özendim :)


Pattes :)


Buzzz Bira :)

13 yorum:

  1. Biz gerçekten daha önceden tanışmadık dimiii? Harikaydı, en kısa zamanda bu 3lü tekrar buluşmalı! :)

    YanıtlaSil
  2. Evet tatlım tanışmış halimizi düşünemiyorum :) Muheteşmdi muhteşemm kesinlikle çok kısa zaman sonra tekrarlanmalı seviyorum siziii :)

    YanıtlaSil
  3. what is fashion tshirtü çok hoş

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısınız üçünüzdee :) Kittyli netbook ne tatlıymış öyle:)

    YanıtlaSil
  5. ay sonundaa bende post hazırlayabildim baya hızlıyımmm:) cok güzeldi yaa haftaya yine mi yapsakkk, ben özlerim sizii o zamana kadar:)

    YanıtlaSil
  6. tshirt bence de çok hoş:) bi de geceye biri daha katılmış sanki o kim:)
    merve

    YanıtlaSil
  7. Beardy :; Teşekkür ederiim ben de çok seviyorum o tshirtüüü :)

    Adsız; Teşekkürler sorma baldan tatalı iki bloggerda :)

    Cindrella; Senin resimler çok hoş olmuş brini çalıp facebbokta profil yaptım :)

    Bencede kesinlikle bir daha yapalım. Zaten genelde caddebostandayım ben herseferinde arıycam seniiii :)

    Mervecim ; Geceye indrella'nın bi arkadaşı daha katıldı blogger olmayan ne iş yaptığını da bilmiyoruz gizemli bi çocuk :D fotoğraflarımızı cekti sagolsun :)

    YanıtlaSil
  8. fotoğraflar süper :) kim çektiyse profesyonel biri olduğu aşikar

    YanıtlaSil
  9. çantanı çok beğendm tam aradgm çanta nerdn aldn acaba :) derya

    YanıtlaSil
  10. Adsız ; Sorma mesleğini bilmiyoruz fotoğrafcı mı acaba :))))

    Derya; Teşekkür ederim deryacım Çantamı manodan almıştım yaz sezonunda bulabilirsin hala :)Netbook çantasını soruyorsan eğer onu e bayden almıştım blogda internetten alışveriş etiketinde satıcının linkini bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
  11. manoyu ilk defa duyuyorm :)

    YanıtlaSil
  12. mangodur sanrm :) fiatınıda sorsm :)

    YanıtlaSil
  13. Fiyatı 60 gibi bişeydi sanırım canım :)

    YanıtlaSil