14 Haziran 2010 Pazartesi

"Mutlu" olmakla "Deli" olmak arasındaki ince çizgideyim herkesi beklerim...

Ben bu aralar çok mutluyum, çok huzurluyum enerjimi nereye yönlendirsem bilemiyorum size yönlendirirsem ters etkiler yapar mı onu da bilmiyorum… Ben bu aralar ayağımı denize sokmak ,karpuz peynir yemek, az biraz bronzlaşmak , festivalden festivale koşmak , Cuma akşamı iş çıkışı Beşiktaş’ta bira yuvarlamak, Maroon 5 ‘in eski albümlerini dinlemek, Bebek'te dondurma yemek, motora atlayıp uzağa ama en uzağa gitmek, My Blueberry Nights’ı hüzünlenmeden izlemek, kendime göre küçük bir ev bulmak, o eve en sevdiklerimi doldurup kahkahalarla sabahlamak istiyorum olur mu? Bence olur… :) Hıı bide aşık olmak istiyorum... Aday mı ? Aday falan yok ama o da olur bence... Olur, olur, olur bu aralar her şey olur... Bana ne içirdiler bilmiyorum ama fena mutluyum :)

Yazının şarkısı mutluyken hep dinlediğim Love Fool olsun :)

3 yorum:

  1. ne güzel ya, valla gözlerim doldu okurken

    YanıtlaSil
  2. Maroon 5 - This Love insana garip bir mutluluk veriyor :)

    hep mutlu kal o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. ben de ep o sınırdayken bir anda.. mutsuz olmakla deli olmak sınırında buluyorum kendimi.. nasıl oluyor bu? :) peki bu delilik kesişen küme mi yani.. yoksa sadece bir ince sınır mı mutlulukla mutsuzluk arasında.. :) ben kaçim.. sen devam et kaptaaannn (bu otobus muavini edası..:P)

    YanıtlaSil