27 Haziran 2010 Pazar

Çok "Trendy"im şekerim!



Bayılarak takip ettiğim Alışveriş Cini beni trendy blogger olmakla ödülendirmiş yaşasın:) Bir de mim var buyrun bakalım:)

Ps; Bu aralar blogu salladın diye mailler aldım. Aslında sallamadım ama o kadar çok koşturuyorumki görseniz üzülürsünüz halime "otur biraz dinlen biz yazarız senin yerine bloga" dersiniz:) Bu yüzden affedin yakında güzel haberler vereceğim size!

Keyifli Pazarlar

Felsefem:Cesur ol!, Risk Al!
Hayat: Film gibi. Bazen çok komik bazen çok dramatik her anın tadını çıkarmak lazım.
Güneş: Bu aralar yüzünü göstermiyor :)
Gözler: İçine bakarak konuşmak lazım.
Yıldızlar: Ara sıra kayan ama benim hiç denk gelmediğim uzak gezegenler :)
Güzellik: Tek başına anlamsız.
Sevgi: Babam
Aşk: Gelir geçer
Müzik: İnsanı zıplatmalı
Dost: Dikkatli seçmek lazım
Para: Çok fazla olursa adamı bozar :)
Zaman: Tutamıyorum hemencecik geçiyor.
Erkekler: Asla büyümeyen çocuklar:)
Savaş: Bitmez :(
Ağlamak: Burnumu kırmızı yapıyor.
Ayna: Yüzleşme aracı
Hayal: Bende bol miktarda var biri gercekleşse diğeri peşinden geliyor :)

1 yorum:

  1. müzikle ilgili düşüncen süpermiş :D sevdim seni miray izninle seni izliyorum bende beklerim bebiş hade byby
    http://ikimiz-2.blogspot.com/
    http://modadunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil