15 Temmuz 2010 Perşembe

Acımasız Gerçekler 1:Hepiniz bir gün sözleneceksiniz!!!


Yakın arkadaşlarım bir bir sözlenip nişanlanmaya başladılar. Hani üniversiteden mezun olduğun gün büyümüş sayılırsın derler ya hah o işte o yalan. Bence genç kızlıktan kadınlığa geçtiğin gün en yakın arkadaşının evlendiği gündür. En sevdiğin, lisede okulu kırdığın, üniversitede tatillere gittiğin, pijama partileri yaptığın, deliler gibi içip sarhoş olduğun, dağıttığın kız evlenme kararı vererek evli barklı kadın moduna adım atar. Evlenmeye niyeti olmayan taraf ta “ee noolcakki şimdi ben napıcam?” diye sızlanır. Arkadaşı için mutlu olur olmasına ama “Ben şimdi kimle takılıcam?” sorusu beyninde dolaşır durur.

Benim en yakın arkadaşım henüz evlenmedi daha bir 3-4 sene daha evlenmez diye düşünüp kendimi avutup arkadaşıma sıkı sıkı sarılıyorum :) Ama çocukluk arkadaşlarımdan biri geçen hafta sözlendi. Lisede Romeo&Juliet oynarken tanıştıkları yetmezmiş gibi, 8 yıllık bir beraberlikten sonra evlenmeye karar vererek romantizmin dibine vurdu Pelin ve Berat. Buraya kadar her şey güzel. Dün akşam Pelin modern çağın yırtık kenarlı fotoğraf albümü Facebooka söz resimlerini koymuş. Bizde baktık, altına Allah mesut etsin bidi bidi falan diye yorumlar yaptık Peloş için mutlu olduk, sevindik. Sonra albüme bir daha baktık çok tanıdık geldi resimleri farklı insanların söz albümlerini inceleyince uzun süren bir dejavu yaşadım.

Eee hepsi aynıydı bu resimlerin gecen hafta da aynı olayı başka bir arkadasımda görmüştüm kafaları değiştir albüm aynı işte :) Lisede birlikte şarkıcı olma hayalleri kurup, Mariah carey şarkıları çığırdığım, Cosmo kızı olucaz diye dergileri hatim ettiğim, Uğruna yurtdışından Jennifer Lopez kapaklı dergileri topladığım, Birlikte yurtdışına gidicez hayatımızı yaşıycaz heyyo diye dolaştığım Pelin sözlendiği gece Muazzez Ersoy olmuş :) Bir hanım bir hanım. Damat bey desen jilet gibi. Eee ben bunların Rockın Coke’daki hallerini biliyorum. "Nooldu çılgın gençler hani fuck the system’di?" demek istiyorum diyemiyorum . Yarın öbür gün sözlendik diye albüm yaparım dillerine düşerim diye korkuyorum :) Uzun lafın kısası istediğin kadar çılgın ol herbiyerin dövme dolu olsun, ya da ne bileyim Metallica’nın solisti ol. Sözlendik diye anne babanın elini öpüceksin, kız isteme faslı atlatacaksın, hatta üstüne birde düğünde göbek atacaksın. Dünyanın en asortik insanı olsanda bunlar olacak. Ha birde Facebook albümü yapacaksın ki ben görüp yazabileyim :)

Tekrar Tebrikler
Pelin ve Berat
Namı diğer Romeo ve Juliet çok mutlu olun hep mutlu olun :)


1 yorum:

  1. :)) hahahaha sistem onları düzmüş gibi bi his var içimde. aynısı bana da oldu ordan biliyom:) 3 hafta sona düğünm var, göbek atma dersleri alıyom:>) ehiehii

    YanıtlaSil