18 Temmuz 2010 Pazar

M.a.c in the groove blogger nite...

Geçtiğimiz haftalarda M.a.c'in düzenlediği "Blogger Nite"a katıldım.(Ve maalesef ben yeni yazabiliyorum :( ) Tatlı mı tatlı m.a.c ekibi biz meraklı bloggerlara makyaj tüyoları verdi. Hatta tüyo almakla kalmadık birde güzel makyaj yaptırdık :) Mac'in bu hafta satışa sunulacak "In the groove" serisinin büyüleyici renkleriyle hepimizi baştan yarattılar :) Seride en çok sevdiğim ürün canlı renkleriyle beni benden alan mineralli göz farları oldu.


Fotoğraf için Styleboom'a teşekkürler:)

Şimdiiiii asıl paylaşmak istediğim ürüne gelelim. Uzun zamandır Lancome Hypnose maskara kullanıyordum. Tam bitmişti hiç düşünmeden yenisini alacaktım kiii tam o amnda M.a.c bana şu görmüş olduğunuz benim için yeni bir dönemin başlangıcı olacak maskarayı hediye etti.Ürünün ismi M.a.c Dazzle Lash. Sizinde kirpikleriniz gür ama maskara uygularken birbirine giriyorsa bu ürün tam size göre çünkü Dazzle Lash'in muhteşem bir ayırma gücü var. Kirpiklerinizi ağırlaştırmadan yoğun ve ıslak bir görünüm veriyor. Artık favori makyaj ürünüm budur :)

Son söz olarak M.a.c'in yeni koleksiyonunu incelemek için en yakın m.a.c mağazasına uğrayın derim. Hiçbirşey almayacak olsanız bile tatlı mı tatlı make-up artistleri ile muhabbet eder yeni ürünlere bakarsınız gününüz şenlenir :)

İyi pazarlar :)

1 yorum:

  1. bana degil Tolga Günay'ın güzel objektifine tesekkurler canim, ben sizle olayim bana yeter:)

    YanıtlaSil