11 Temmuz 2010 Pazar

Perfect pink heels!!!


Bu yaz kafayı mükemmel pembe ayakkabıyı bulmaya taktım. Sarah Jessica Parker'ın bu takıntıyı yaratmamda etkisi büyük tabiki :)

Ancak haftalardır aramama rağmen istediğim pembe ayakkabıyı bulamadım. Tabiki gönül isterdi bir "Christian Louboutin" ya da "Alexander Mcqueen" alayım kendimi bu ızdıraptan kurtarayım amaaa istediğim parçanın klasik olduğunu düşünmediğim için maaşımın yarısını harcamak istemiyorum :)

Ucuz bir kaçış noktası aramaktayım? Hadi bakalım Miray'a biraz yardım nerden bulabilirim cici bir pembe ayakkabı ?



8 yorum:

  1. ben mangodan almıştım ama neon bir pembe. çok seviyorum kendisini. le blog de betty'de de aynısından vardı onda görebilirsin. şu anda indirimde 39 tl gibi bişey olması lazım. kaldıysa tabi.
    http://www.leblogdebetty.com/2009/07/16/sass-bide/

    YanıtlaSil
  2. dün palladiumdaydım.. bershka ve zarada da wardı birkaç pembe ayakkabı. ben de cok istiyorummmmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. cnm eğer internetten alışveriş yapıosan ebayde şansını deneyebilirsin hem seçenek çok fazla hem de uygun fiyatlar bi de amiclubwear ve lovelyshoes diye ayakkabı satan siteler var oralara da bakabilirsin:)

    YanıtlaSil
  4. bershka da harika bir pembe ayakkabı görmüştüm geç olmadan gidip bulmalısın kesinliklee :)

    YanıtlaSil
  5. cnm dogru bssd otime gidiyosun orada vardi 37, citys steve maddenda biraz daha fusyamsi var,atelier55deki muhtesem ama cok paracik

    divaresede de var ama pump diil bantli:)

    acelem yok diyorsan ebay search:) http://tinyurl.com/35ynjc3

    YanıtlaSil
  6. nine westte enzo krokodil baskılı rugan benim için ilk görüşte aşktı, sarısı ve yeşiliyle birlikte yuttum kendisini hemen :))tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. bershkada görmüştüm bir de tabi ebay de :) maaşının yarısını harcamadan bi bak istersen.. mesela; http://cgi.ebay.com/Red-Pink-Blue-Black-Teal-High-Heel-Platform-Pump-/190405841561?cmd=ViewItem&pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item721682b512

    YanıtlaSil
  8. Ayy ben yorumlara yeni bakabildiiim :) Çook teşekkür ederim uzun araştrmalar sonucu E baydan sipariş vermeye karar verdim:) Gelişmeleri yazıcam stay tuned :P

    YanıtlaSil