6 Temmuz 2010 Salı

Sana bir sivrisinek masalı anlatayım mı?


Bir haftadır yüzünü göstermeyen güneş sonunda ortaya çıktı… Daha iki gün öncesinde öff çok soğuk yaz mı kış mı belli değil diyerek hayıflanan ben bugün güneşin altında yemek yemeye çalışırken “off çok sıcak çekilir dert değil” diye mızmızlanıyordum. Klasik insan oğlu doyumsuzluğu işte, bir türlü memnun olamıyoruz. Çok beklemeyeceğiz en geç bir iki hafta sonra sıcaklar iyice tavan yapacak, televizyonda asfaltta yumurta pişiren yaratıcılığın dibine vurmuş muhabirler göreceğiz yine…

Sizde sıcak havalarda benim gibi cinnetin eşiğine gelip ona buna bağırıyorsanız dünyama hoş geldiniz…

Gönül isterdi ki çıkayım üç ay tropik bir iklimde tatil yapayım ama o da olmuyor. Bir sürü işle güçle birlikte İstanbul’da tıkılıp kalmışız. Her şey çekilir diyorum yaz mevsimi şıpıdık terliklerle dolaşmaya değer diyorum ama asıl kabusum yeni başlıyor.

Sivrisinekler!

Kan grubunuz ne bilmiyorum ama uzun deneyimler sonucunda edindiğim bilgiye göre sivri sinekler a pozitif kanın hastası. Ya da hep birlikte uzun toplantılar yapıp “evet bu geceki hedefimiz Miray başka kimseyi sokmak yok başkasını yemeye kalkan olursa deşerim vız vız vızda vız vız” gibi muhabbetler döndürüyorlar aralarında.
Geçtiğimiz yaz bir arkadaşımın evinde kalıyorum, aynı odadayız zaten sıcaktan ölmüşüm bir grup sinek arkadaş gelmiş tepemde uçuyor…. Üzerimi örtmeye çalışıyorum bu seferde iyice sıcak oluyor diye bunalıyorum. Yanımdaki arkadaşımsa rüyalar aleminde gayet güzel uyuyor.


Şşşştt kalksana bi???

Hıı? Ne? noluyo niye uyandın?

Ya her yerimi sinekler yedi , sen nasıl uyuyorsun?

Ya uyu yemedi beni bir şey ne sineği???

Nasıl ya aynı odada diilmiyiz yahu senin ne ayrıcalığın var ben niye sineklerin istilasına uğruyorum?!


O sinirle kalkıp salonda sinek ilacı aramaya kalktım sonrada bütün odayı ilaçladım ama sonra arkadaşımı uyandırdım ölür mölür bi sinek yüzünden arkadaş katili olmayayım dedim.

Peki o ilaç o sineklere bi fayda etti mi derseniz. Hayır efendim etmedi . Bir süre uçmaya ara veren mutant sinekler sonra intikam alır gibi daha beter ısırdılar beni. Sabah tırtıl gibi pikeye sarılı vaizyette ve sıfır uykuyla uyandım.

Sırf bu yüzden yazın gelişine sevinemiyorum. “Ay tepemde uçuyor sinekler vız vız ses yapıyorlar” diyenlerden değilim yeter ki ısırmayın beni bana da yazık ama !!!

5 yorum:

  1. :)) Kesinlikle haklısın Miray A (+) kana yapışıyor bu pis hayvanlar. Ama bu sene ben hiç ısırılmadım hayrat ediyorum :) Yalnız bana 2 sene sıcakta kumsalda kal kışı hiç gçrme deseler isterim. Kışıda seviyorum ama yaz vazgeçilmezdir. 3 sene sürse yine isterim ..

    YanıtlaSil
  2. Bu yıl yok burda :) Ama bazıları inatçı oluyo battaniyenin tülün altına giriyolar.Bak şöyle yap.Kapıyı aç ve başka bi odanın ışığını aç
    biraz zaman geçsin sonra git södür lambayı kapat kapını.Bi de sıcak olursa şöyle soğuk ssuyla ıslat ayaklarını kollarını ve gir örtünün altına..mışııııılll mışıl uyu :)

    YanıtlaSil
  3. dün gece benide haşlamışlar :(

    YanıtlaSil
  4. hayatımın kabusudru kendileri, birde bahçeli eve taşındım ki sorma, uykularım onlarla süslendi,:((

    YanıtlaSil
  5. Fatih; Bu sene yaz bir tüğrlü gelemedi çıamadı hain sivriler oh :)

    Kısaca fd; Hmm bu tekniği denemem lazım bu yaz :)

    Şıkella; Geçmiş olsuun :)

    Beyazın istilası; Bahçeli ev eşittir sivrisinek :) Sırf sinekler yüzünden ayvalığa gitmediğimi biliyorum ben :)))

    YanıtlaSil