3 Temmuz 2010 Cumartesi

Simay Bülbül Bahane Bloggerlar Şahane :)



Az önce şahane bir Simay Bülbül yazısı yazdım ama çok sevgili! blogspot postumu kaydetmediği için yazdıklarım uçtu gitti. Bir yandan sıcaktan şikayet edip bir yandan heryerimi yiyip bitirmeye meraklı sivri sineklerle uğraştığım için tekrar yazma hevesim de gitti. Sizi hepsini çok sevdiğim blogger tayfam ve Simay Bülbül'ün Yunan tanrıçalarını hatırlatan İsis koleksiyonuyla başbaşa bırakıyorum. Siyah ve beyazlardan oluşan deri ve tül ağırlıklı koleksiyonun her parçası ayrı birer arzu nesnesi.

Hepinize keyifli bir haftasonu diliyor ve sineklerle savaşıma devam etmek için koluma bacağıma off sürmeye gidiyorum :)





Buda Geceden bir enstantane işte :D

3 yorum:

  1. son fotograf çok şekermiş,
    o gece ben de gelecektim, sonra olmadı.. ama güzel geçmiş gördüğüm kadarıyla..

    YanıtlaSil
  2. çok keyifliydi beril. Bir dahaki etkinliklerde seninle de tanışırız umarım noumayıda çağırırım hem :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fotolar banada bazen oluyor yazarken bi yanlış bi yere bastım uçup gidiyor çok sinir bozucu:)

    YanıtlaSil