7 Ağustos 2010 Cumartesi

Even Better Clinical Dark Spot Corrector


Aynaya baktıkça yüzümde inceleyecek yeni şeyler buluyorum uzun zamandırda akne lekelerime takmış vaziyetteydim :) Sevgili sivilceler lisede çıkıp bir süre hayatımızda yer alıp çekip gittikten sonra onları unutmayalım diye bizde bir iz bırakmaya karar veriyorlar ve ne yaparsak yapalım o izler bir türlü gitmiyor.

Tam bu sorun kafama takıkken Clinique'den sevgili Tuğba bana Dark Spot Corrector adlı ürünlerini hediye etti. Tam o hafta yakın arkadaşlarımdan Eylül'de güneş lekelerinden şikayet ettiği için aynı ürünü almış. Biz de kendi kendimize ürün ne kadar etkili bakalım diye başladık aynı anda kullanmaya :)

Ürünün 4 hafta içinde gösterdiği etki görülmeye değer artık lekeleri kapatmak için kapatıcı kullanmam gerekmiyor. Açıkçacı ürün güneş lekelerinde daha etkili Eylül ikinci şişeye başladı bile... Bunun dışında ürün yaşlandıkça yüzümüzde çıkan koyu lekeler için de kullanılabiliyor. Makyaj bir yere kadar götürüyor en iyisi sorunun köküne inmek :)

Mutlaka deneyin...

İyi haftasonlarıııı

4 yorum:

  1. VAUUUVVV COK MERAK ETTİĞİM Bİ ÜRÜNDÜ

    YanıtlaSil
  2. ben kahve gunes lekelerinden delice magdurum bak tatile gittim geldim 50 faktorle dusun:/ veee denemedigim urun kalmadi bu dahil, yeni henuz dieceksin ama icerik malum, bende hic ise yarmadi acaba cok beyaz tenli oldugum icin mi? bilemedimki, en ise yarayan SKII deneme boyu oldu onun da orijinalini alana kadar kendime 100 cift pabuc alirim zaten:/

    YanıtlaSil
  3. selam miray
    bu ürünü uzun zamandır takip ediyorum hatta tam alıcam diyorum sonra böyle styleboom gibi görüşerine deger verdiğim birisi çıkıp pekte işe yaramadı deyince vaz geçiyorum.
    burdan senin aracılıgınla bu TUĞBA hanımcığım sesimi duysa bana bi deneme boyu ürün gönderse bende gönül rahatlıgıyla ürünü alsan ne güzel olur dimi.. kaldıki city look umu da yeni aldım hemen kullanmaya başlarımm SEVGİLERR özlemm(sanlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. selamlar su an burayı buldum da, senin go jane yazını okumustum bır sure once, su an aynı yazıyı alttakı linkte gordum ! take in consider please you are original!



    http://fashionbysiu.wordpress.com/category/moda-trendler/ayakkabilar/

    YanıtlaSil