31 Ağustos 2010 Salı

İstanbul Fashion Week'te ne giydim? :)



Bu yıl 3. sü düzenlenen İstanbul Fashion Week bu yıl bir hayli olaylı geçti... Defilelerdeki izdiham ve davetlilere gösterilen tavır daha uzun süre konuşulacak gibi görünüyor. Açıkçası ben ne çıkan izdihamı taktım, ne defilelerin geç başlamasını, biz kendi kendimize eğlendik durduk :) Ama Kapıda kalan jet sosyetenin durumu gerçekten trajikomik oldu sen o kadar süslen püslen giy Louboutin'lerini gel sonra ekmek kuyruğu gibi kuyruğa gir :)

Bu yıl beni en çok büyüleyen isim Bora Aksu oldu... Hepsi ayrı birer arzu nesnesi olan elbiseler ve ceketler defilede en çok dikkatimi çekenlerdi. Büyük heyecanla beklediğimiz Alessandra ne oldu derseniz. Cumartesi akşamımızı izdihama girmekten çok daha eğlenceli bir aktiviteyle değerlendirelim dedik ve rotamızı Asmalı Mescit'e çevirdik.

Bir Fashion Week daha geldi geçti bakalım bu facia etkinlikten sonra Şubatta yapılacak moda haftasında bizi neler bekliyor :)



















9 yorum:

  1. nan podyuma sizi cıkarsalarmıs da olurmus.. :)) gunseli turkay elbısesi fln gördüm sanki.. subata insallahh...

    YanıtlaSil
  2. Aman allahım o ilk fotoğraf miraycım büyüleyici:)) enfess...

    YanıtlaSil
  3. yeşil elbisen çok güzel bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. Gunes; Yok tatlım günseli Türkay değil elbisem ama günseli'nin tasarımları müthiti bi tane kapsak keşke :)

    Zeynepciiim teşekkür ederim arkadaşım belya cekti o resmi onada teşekkür ediyim :)

    Moda-yemektarifleri ; Çok teşekkür ederiiiiiim :)

    YanıtlaSil
  5. İlk fotoğraf çok hoş!(:

    YanıtlaSil
  6. acısıyla tatlıısıyla resmen :)

    YanıtlaSil
  7. Hepinizi ayrı seviyorum kuzum çok cici olmuşsun/uz :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel olmussun tatlim :) Butun kiyafetlere bayildim :D

    YanıtlaSil